Prof dr. sc. Zoran Tomić, dekan Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru
Zoran Tomić (Radišići, Ljubuški, 1966.) je redoviti profesor na Sveučilištu u Mostaru i dekan je Filozofskog fakulteta. Tomić se bavi proučav i političkom komunikacijom. Stručno je usavršavan kroz programe edukacije u SAD-u (1995, program USAID), Njemačkoj (1996., program CSU) i Velikoj Britaniji (1999., program USAID).
Od 2009. do 2013. bio je pomoćnik rektora Sveučilišta u Mostaru i prodekan za znanost na Filozofskom fakultetu. Voditelj je poslijediplomskog specijalističkog studija Odnosi s javnošću. U svibnju 2013. Znanstveno-nastavno vijeće Filozofskog fakulteta izabrao ga je za dekana na mandat od četiri godina, stupajući na dužnost od akademske godine 2013./2014. tj. 1. listopada 2013.
Autor i koautor je više knjiga i udžbenika, te pedesetak znanstvenih i stručnih radova s područja odnosa s javnošću, političkih kampanja i komunikacije, te prava medija. Pozornost u akademskoj i stručnoj zajednici privukao je 2008. nakon objave knjige "Odnosi s javnošću - teorija i praksa", koje je prvi sveobuhvatni udžbenik hrvatskog autora koje daje teorijsko utemeljenje kombinirano s praksom u upravljanju komunikacijama. Prvi je hrvatski autor koji iscrpno piše o osobnim odnosima s javnošću.
Dao je vlastitu definiciju odnosa s javnošću: Odnosi s javnošću proces su upravljanja komuniciranjem organizacije s njenom unutarnjom i vanjskom javnošću u svrhu postizanja međusobnog razumijevanja, izgradnje društvene odgovornosti i ostvarivanja zajedničkih interesa.
Tomić je aktivan u znanstvenoj zajednici, sudjelovao je i izlagao na 30 domaćih i međunarodnih znanstvenih skupova (http://www.zorantomic.net), te na tri znanstveno-istraživačka projekta, među kojima i na projektu Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa Republike Hrvatske: Javnost, elite, mediji i komunikacijska strategija ulaska Hrvatske u EU 2007.-2012.
Obvezna literatura na dodiplomskim, diplomskim i doktorskim studijima na više sveučilišta i visokih škola
Najsigurniji vodič u obrazovanju i praktičnom oblikovanju političke komunikacije, političkih odnosa s javnošću i izbornih kampanja.
Strateške promjene političkih kampanja mijenjaju i političare i kandidate", s obilježjem sveučilišnog udžbenika. - Pročitajte više na: https://bljesak.info/kultura/knjige/objavljena-knjiga-zorana-tomica-politicke-kampanje/444191
Političko komuniciranje podijeljeno je u petnaest poglavlja. Autor, ovog udžbenika studiozno obrađuje teoriju komunikacije u kojem daje temeljni komunikološki okvir komuniciranja, zatim razrađuje aktere, instrumente i učinke političke komunikacije.