NAKLADA SLAP d.o.o. profilirani je izdavač znanstvene i stručne literature, osnovan 1992. godine, koji pored psiholoških i medicinskih izdanja proširuje svoju djelatnost i na ostala znanstvena područja.
Naklada Slap d.o.o. vodeći je izdavač psihološke literature u Republici Hrvatskoj. Naš psihološki program osim sveučilišnih udžbenika, znanstvenih, stručnih i popularnih knjiga usmjeren je i na objavljivanje psiholoških mjernih instrumenata. Osim psihodijagnostičkih sredstava domaćih autora i različitih adaptacija inozemnih testova u mogućnosti smo isporučiti većinu psiholoških instrumenata inozemnih izdavača.
Temeljni pristup ove knjige oblikovala je profesionalna i osobna povijest autorice kao nastavnice, istraživačice i roditelja. On se sastoji od sedam filozofskih sastojaka koji su utkani u svako poglavlje...
Život za ljude s invaliditetom značajno se promijenio od 1945. g. kad su Sjedinjene Države bile preplavljene osobama ranjenim u Drugom svjetskom ratu i ljudima koji su preživjeli epidemije dječje paralize tijekom 1940-ih i 1950- ih godina.
Ovaj udžbenik namijenjen je učenicima čiji odabir budućega zanimanja uključuje pružanje usluga i u okviru njih neposredan kontakt s korisnicima usluga. Većina sadržaja ovdje odnosi se na upoznavanje s funkcioniranjem čovjeka, odnosno njegovim psihičkim procesima (doživljavanjem) i ponašanjem.
Ova se knjiga razlikuje od ostalih tekstova prema važnosti koja se pridaje kulturi, rodu, te biologiji, a to su područja psihologije ličnosti koja su znatno uznapredovala posljednjih godina...
Knjiga Psihologija-mediji-etika rezultat je profesionalnog angažmana skupine psihologa , nekolicine novinara i drugih stručnjaka oko recentne medijske prakse u Hrvatskoj. Ova nas zbirka podsjeća da ne smijemo zanemariti osnovnu činjenicu da smo svakodnevno izloženi raznovrsnim medijima, medijskim događajima i ljudima te da tu činjenicu ne smijemo ,...
Iz sadržaja: Upravljanje odabirom zaposlenika radi ukupne kvalitete, po čemu se ljudi razlikuju?; Utvrđivanje potreba klijenta i postavljanje potrebnih standarda; Standardi vrednovanja metoda odabira; Uspostavljanje standarda za postupke odabira; Metode odabira - intervjuiranje...
Iz sadržaja: Razvoj u odrasloj dobi i starenje: Uvod; Mlađa odrasla dob: neovisnost naspram prisnosti; Srednje godine: generativnost i odgovornost; Starost: reintegracija ili očaj; Metodologija istraživanja razvoja odraslih i starenja; Obitelji: odnosi međuovisnosti; Muškarci i žene: zajedno i odvojeno; Karijere: ...
Parafraza naslova čuvenog filma Woodyja Allena može se činiti šaljivom, ali sadržaj knjige nije ni najmanje šaljiv. Namjera je autora objasniti širokom krugu čitatelja svu složenost fenomena pamćenja kako bismo ga mogli što djelotvornije upotrijebiti.
Knjiga prvenstveno namijenjena menadžerima želi pokazati kako psihologija može pomoći u dolaženju do važnih spoznaja o potrošačkom ponašanju. Naglasak je stavljen na primjenjivost rezultata istraživanja u razvoju i implementaciji marketinških planova.
Drugo dopunjeno izdanje knjige u kojoj se religiozno iskustvo i religiozno doživljavanje istražuje empiričko-induktivnom metodom. Ova je knjiga prva publikacija takvog sadržaja u nas. Zamišljena je kao udžbenik pisan s interkonfesionalnog stanovišta, pa usmjerava čitatelja na fenomen religioznosti kao osobnog odnosa pojedinca s Nadnaravnim.
Najznačajnije je to da je svako poglavlje prožeto brojnim primjerima koji su povezani sa sportom. U svakom poglavlju, nakon glavnih tema i naslova umetnut je okvir “Koncept i primjena”. Ti su koncepti izvedeni iz odgovarajuće znanstvene literature i nakon njih slijede predložene primjene za trenere ili nastavnike.