Učenje velikih tiskanih i malih pisanih slova nikada nije bilo zabavnije. Poster Abeceda pruža djeci vizualni prikaz simbola koje trebaju naučiti kako bi mogli naučiti čitati, a svaki je popraćen ilustracijom koja je podsjetnik i asocijacija na određeno slovo. Dimenzije: A2 (42 x 59,4 cm)
Priča "Ana i gospodin Strahojed" dio je serije slikovnica o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece, odnosno o vjerovanju u sebe, u svoje sposobnosti, vrijednosti i znanja. Kroz iskustvo malene Ane djeca će naučiti kako prevladati strahove i realno prosuditi što su sposobna učiniti te kako se osnažiti za djelovanje i aktivno ostvarivanje onoga...
"Bonton" bojanka bavi se temama lijepog ponašanja. Priča prati dogodovštine dječaka Maksa, djevojčice Vite i nestašnih životinjica kod kuće i u vrtiću tijekom jednog dana te jezikom razumljivim djeci uči predškolce osnovama bontona.
Osnove pristojnog ponašanja uče se od malih nogu. Roditelji će do polaska u školu nebrojeno puta djetetu ponoviti i “uvježbavati” ga da kaže hvala, oprosti ili da pozdravlja susjede na ulici. No djeca najbolje uče bonton kroz slike, pa smo odlučili ilustrirati i staviti na jedan poster, koji može biti podsjetnik mališanima u kojim sve situacijama mogu...
Učenje brojeva od 1 do 10 nikada nije bilo zabavnije. Poster Brojevi pruža djeci vizualni prikaz simbola koje trebaju naučiti prije polaska u predškolski vrtić, a svaki je popraćen ilustracijom koja je podsjetnik i asocijacija na određeni broj. Ilustracije omogućuju djeci i vježbanje naučenog, jer uz svaki broj nalazi se upravo taj broj životinjica.
“Čemu služi novac” edukativna je bojanka koja kroz glavnog lika, zmaja Spukija, na jednostavan i zabavan način uči djecu o vrijednosti novca i kako s njime na najbolji način raspolagati.
Slikovnica se bavi takozvanom ekološkom empatijom, koja se odnosi na razumijevanje i dijeljenje emocionalnog iskustva sa živim prirodnim svijetom koji nas okružuje.
Bojanka "Čuvari prirode" sastoji se od kratkih priča popraćenih divnim ilustracijama za bojanje, o malim svakodnevnim stvarima koje djeca već u predškolskoj dobi mogu učiniti kako bi pomogli očuvaju okoliša i prirode.
Od trenutka njegova rođenja, svi su njegovi znali da je poseban. Imenovali su ga Tihomil tek kad su ga uzeli u ruke i upoznali te shvatili da mu to ime baš odgovara. Tih i mio. Kad bi ti se smješkao, osjećao si kako te preplavljuje val zadovoljstva kao da te oplakuje topli južni vjetar, a kad je žalovao, želio si plakati do iznemoglosti jer bi te...
Debitantica u svijetu dječjeg spisateljstva, Branka Dokić, napisala je zabavan i dinamičan tekst o dječaku Luki kojeg ništa u životu nije posebno veselilo i koji je stalno bio umoran, razdražljiv i sarkastičan. Luka je većinu vremena provodio pred ekranima igrajući igrice i sve što bi ga u tome ometalo doživljavao je kao “kaznu”.
Kod učenja emocija djeca ne svladavaju samo onaj dio koji se odnosi na imenovanje pojedinog osjećaja kao što su tuga, ljutnja ili ponos, već moraju naučiti “čitati” i neverbalne znakove i izraze lica. Upravo su izrazi lica tipični za pojedina emocionalna stanja te ih moramo znati prepoznati kako bi razvijali zdravu emocionalnu inteligenciju i empatiju.
Priča "Gospodin Iz i gospođica Po" dio je serije slikovnica o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece, odnosno o razvoju samostalnosti, što je preduvjet za preuzimanje obveza izvršenja svakodnevnih zadaća. Iz i Po uče djecu da u svakome trenutku imamo izbor i da odluke koje donosimo imaju svoje posljedice.