Montessori slikovnice iz serije “Moja prva knjiga” pozivaju djecu na otkrivanje obilježja svijeta i prirode koji ih okružuju. One kombiniraju Montessori principe s principima razvojne psihologije u nizu opipljivih aktivnosti kojima se na logičan i uredan način potiče razvoj specifičnih kognitivnih sposobnosti.
Montessori slikovnice iz serije “Moja prva knjiga” pozivaju djecu na otkrivanje obilježja svijeta i prirode koji ih okružuju. One kombiniraju Montessori principe s principima razvojne psihologije u nizu opipljivih aktivnosti kojima se na logičan i uredan način potiče razvoj specifičnih kognitivnih sposobnosti.
Montessori slikovnice iz serije “Moja prva knjiga” pozivaju djecu na otkrivanje obilježja svijeta i prirode koji ih okružuju. One kombiniraju Montessori principe s principima razvojne psihologije u nizu opipljivih aktivnosti kojima se na logičan i uredan način potiče razvoj specifičnih kognitivnih sposobnosti.
Montessori slikovnice iz serije “Moja prva knjiga” pozivaju djecu na otkrivanje obilježja svijeta i prirode koji ih okružuju. One kombiniraju Montessori principe s principima razvojne psihologije u nizu opipljivih aktivnosti kojima se na logičan i uredan način potiče razvoj specifičnih kognitivnih sposobnosti.
Montessori slikovnice iz serije “Moja prva knjiga” pozivaju djecu na otkrivanje obilježja svijeta i prirode koji ih okružuju. One kombiniraju Montessori principe s principima razvojne psihologije u nizu opipljivih aktivnosti kojima se na logičan i uredan način potiče razvoj specifičnih kognitivnih sposobnosti.
Montessori slikovnice iz serije “Moja prva knjiga” pozivaju djecu na otkrivanje obilježja svijeta i prirode koji ih okružuju. One kombiniraju Montessori principe s principima razvojne psihologije u nizu opipljivih aktivnosti kojima se na logičan i uredan način potiče razvoj specifičnih kognitivnih sposobnosti.
Montessori slikovnice iz serije “Moja prva knjiga” pozivaju djecu na otkrivanje obilježja svijeta i prirode koji ih okružuju. One kombiniraju Montessori principe s principima razvojne psihologije u nizu opipljivih aktivnosti kojima se na logičan i uredan način potiče razvoj specifičnih kognitivnih sposobnosti.
Vrijeme je za ustajanje i spremanje za vrtić! “Ispričat ću ti što radim svakoga jutra,što radila sam jučer i što radit ću sutra. Kad naspavam se dobro,iz kreveta iskačem lako,ali mama i tata spori su baš jako.”
Pandi Momi jako su važne njegove igračke i osjeća se zabrinuto kada se netko drugi s njima igra. Na Mominoj rođendanskoj proslavi njegova prijateljica Lana uzela je njegovog omiljenog plišanog medvjedića da se poigra.
Panda Momo voli crtati i bojati bojanke i to najviše voli raditi u tišini i miru. No, njegova sestra jednog je popodneva bila baš jako živahna, bučna i nemirna i smetala je Momi u njihovoj zajedničkoj sobi.
Panda Momo obožava gledati crtiće i gledao bi ih po cijele dane i noći. No, njegova mama misli da to nije zdravo i dobro, pa se s Momom dogovara koliko dugo smije svakoga dana biti pred ekranom. Jedne večeri je nakon dogovorenog vremena ugasila televizor jer je bilo vrijeme za spavanje. Momo se na to jako naljutio, počeo je vrištati, bacati se po podu,...
Panda Momo obožava se igrati sa svojim prijateljima u vrtiću. Jednoga ponedjeljka došao je u vrtić sav sretan što ih vidi i želio im se pridružiti u građenju tornjeva od kocaka. No, njegov prijatelj Toni podsjetio ga je da pazi da ne sruši kockice jer mu se to već bilo dogodilo i poremetilo im igru.