ekonomija
Margaret Thatcher pročitala je sve njegove govore dok je bila na vlasti i izjavila da on nikada nije bio u krivu. Richard Nixon nazvao ga je „prvorazrednim svjetskim državnikom".
VODEĆA KNJIGA NA TRŽIŠTU IZ PODRUČJA PREGOVARANJA!
U knjizi Javno-privatna partnerstva, načela politike i financiranje E. R. Yescombe fokusira se na praktične koncepte, pitanja i tehnike, pri čemu ne pretpostavlja nikakvo prethodno znanje o politikama ili tehnikama financiranja javno - privatnih partnerstva (JPP-ova).
KONAČNI VODIČ ZA MJERENJE MARKETINŠKE UČINKOVITOSTI Metrike marketinga, drugo izdanje, sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U ovom temeljitom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju točno kako treba odabrati prave metrike za svaki izazov.
Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit.
Rad prikazuje matematičke i statističke metode korisne za poduzetnike s praktičnim primjerima i rješenjima.
Ulaskom stranih tvrtki na hrvatsko tržište i u hrvatske tvrtke sve se više pojavljuje potreba za prevođenjem financijskih i godišnjih izvještaja te razne poslovne dokumentacije za potrebe stranih vlasnika.
SVE ŠTO VAM JE POTREBNO OD UDŽBENIKA O PODUZETNIŠTVU!
Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca.
Knjiga Osnove korporativnih financija fokusirana je na pitanja kako kompanije investiraju u realnu imovinu te kako prikupljaju novac za financiranje tih investicija.
STRATEŠKI MENADŽMENT U POTRAZI ZA KONKURENTSKOM PREDNOŠĆU:I. DIO KONCEPCIJE I TEHNIKE IZRADE I PROVEDBE STRATEGIJEII. DIO SLUČAJEVI IZ PRAKSE U IZRADI I PROVEDBI STRATEGIJE