enciklopedije / leksikoni / priručnici
Što je sloboda, a što sloboda izražavanja? Kako razumijemo mir, a kako možemo riješiti sukob? Koja je razlika između izbjeglica i prognanika? Uz igre moćnih i nemoćnih, demokrata i autokrata, prodiskutirajte apartheid, održite razredni referendum o pristupu Europskoj uniji…
Knjiga sadrži više od 100 najuspješnijih aktivnosti, igara i materijala koji se mogu koristiti u tu svrhu. Nudi cjelovit pristup jeziku i omogućuje vam da sami osmislite okruženje u kojem će vaše dijete ili djeca s kojom radite imati pristup smislenom pisanom materijalu.
Montessori: Čitanje i pisanje je knjiga prepuna ideja, aktivnosti i igara koje će učenje učiniti lakim i zabavnim. Od prvog prepoznavanja slova, glasova i oblika, preko jednostavnih aktivnosti za učenje čitanja, do razvijanja tečnosti čitanja i stvaralačkih vještina pisanja.
Montessori: Učenje kroz igru, priručnik je koji sadži više od stotinu igara i aktivnosti posebno odabranih da pomogne djeci u pripremi za predmete iz školskog programa. Ova knjiga vam daje neprocjenjive savjete i zapažanja koje će vam pomoći da zajedno rastete i učite.
Svjedoci smo drastičnih promjena nagore u ponašanju i učenju učenika što ponekad gotovo onemogućuje nastavni proces. I dok je fokus na odgoju kao najvećem i gotovo jedinom uzroku problema u ponašanju djece, prehrana je prečesto nepravedno zanemarena.
U vodiču su obrađena najvažnija pitanja vezana za razumijevanje posebnih odgojno-obrazovnih potreba te rad s djecom i učenicima u inkluzivnoj školi. U knjizi su obrađene sljedeće posebne odgojno-obrazovne potrebe: deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj; socijane, emocionalne i teškoće ponašanja; disleksija; dispraksija; poremećaji iz autističnog spektra;...
Knjiga je namijenjena, u prvom redu, učiteljima i nastavnicima kako bi u svom radu primijenili odgovarajuće pedagoške pristupe primjerene djeci i učenicima koji imaju specifične teškoće u učenju. Dobro će doći odgojiteljima u dječjim vrtićima, stručnim suradnicima u školama te studentima nastavničkih studija. Posebno zanimljiva može biti roditeljima djece...
Oliver Hechler, autor ove knjige, iz pedagogijske teorijske perspektive utemeljio je savjetovanje kao formu pedagoškog djelovanja i razvio izvorni pedagoški model savjetodavne prakse.
U ovoj knjizi autor dr. Andreas Mehringer bavi se životom i školskom svakodnevicom djece koju se obično naziva teškom, nemirnom, svadljivom, drskom, nasilnom i agresivnom. Riječ je djeci koja ometaju život školske i društvene zajednice i koja uvijek iznova narušavaju mir. U knjizi se također opisuju djeca koja su nepovjerljiva, zakočena i zlostavljana.
U ovoj knjizi obrađena su sva temeljna pitanja posebne pedagogije kao znanosti i prakse odgojno - obrazovnog rada s osobama s posebnim potrebama. Posebno su obrađena pitanja: posebna pedagogija kao znanost, temeljni problemi posebne pedagogije, ciljevi posebne pedagogije, oblici djelovanja posebne pedagogije, te organizacijski oblici posebne pedagogije.
Kreativne jezične igre namijenjene su učiteljima i nastavnicima za nastavu hrvatskoga jezika te roditeljima koji žele pomoći svojoj djeci da zavole svoj materinski jezik i da u njegovu ovladavanju postanu uspješniji. Ima li boljega, jednostavnijega i ljepšega načina učenja od učenja kroz igru?
Ova je knjiga namijenjena svima koji su profesionalno uključeni u odgojno-obrazovni proces. Ona objašnjava i približava umijeće učenja suvremenome kontekstu. One koji vječno tRagaju za boljim rješenjima knjiga će potaknuti na samostalno promišljanje, stvaranje, planiranje izvođenje i evaluiranje svakodnevne obrazovne prakse.