knjige za djecu
vo je jedna od knjiga koju želite da imate u svojoj kućnoj biblioteci odmah ako radite sa decom ili ste roditelj. Kada postanete roditelj, prva stvar koju shvatite je da uvijek morate raditi na sebi iu odnosu na svoju djecu.
Autori će zajedno s vama istražiti sljedeće: imago – sliku nestvarnog partnera koji je naš nesvjesni um osmislio na osnovi voljenih osoba iz djetinjstva, a koje se držimo pri odabiru životnog partnera; obrambene mehanizme koji oblikuju naše riječi i interakcije s djecom...
Previše brzih obroka i nedostatak tjelesne aktivnosti velika su zdravstvena opasnost za današnju djecu, ali kao što svaki roditelj dobro zna, teško je potaći zdravu prehranu i aktivan način života.
Iskoristite pregršt praktičnih vježbi, aktivnosti i zanimljivih ideja za interaktivne igre da potaknete dijete na učenje i pretvorite ga u odličnog učenika.Shvatite načine na koje bebe i djeca uče i otkrijte ključne vještine za svaku dob.
Knjiga sadrži na 104 stranice 20 radionica s jasnim opisom predloženih aktivnosti, igri uloga, pjesmica, radnih listova i skica osnovnih koraka za tzv. strukturirano učenje psihosocijalnih vještina, odnosno za tzv. interaktivne metode učenja.
Knjiga služi prije svega nastavnicima, takodjer i školskim pedagozima i psiholozima koji žele započeti raditi s grupama djece u području tzv. "socijalnog učenja". Mladi mogu biti različite dobi, od 12 do 18 godina.
Ova neobična i maštovita bojanka nudi bezbrojne mogućnosti za igru - bojenje različitim tehnikama, crtanje, šaranje, gledanje, izmišljanje i razmišljanje... Puna ideja i poticajna, zabavit će dijete apstraktnim i konkretnim uzorcima, zadacima u kojima nema pogrešnih rješenja i slikama inspiriranima velikim hrvatskim umjetnicima.
Ples pisanja za najmlađe potpuno je prerađen Ples pisanja, u potpunosti prilagođen najmlađoj djeci, od 3 do 5 godina. Neodvojiv je od glazbe, pjesmica, priča, rima i igara. Osnovni pokreti automatiziraju se u igri i pohranjuju u motoričke centre u mozgu, tako da se početno pisanje može provoditi bez napora i frustracije i pružati stalno zadovoljstvo.
Knjiga predstavlja metodologiju i metodu pisanja rukom namijenjenu djeci predškolske i djeci rane školske dobi. Knjiga mališane nastoji naučiti pisati kroz emocije i prirodne pokrete, kroz ritam pjesmica, rima i igara. Sadrži i CD na kojem su komponirane posebne pjesmice za svladavanje sadržaja i ovladavanje vještinom pisanja.
Govoriti o predškolskoj dobi znači govoriti o ranom učenju, igri te raznolikim aktivnostima djece kroz koje ona iskazuju i razvijaju svoje interese i mogućnosti. Takve aktivnosti potiču dječju radost, veselje, učenje i socijalizaciju.
Ova knjiga pokušava odgovoriti na pitanje možemo li biti strukturirani, dosljedni u pravilima, zahtjevima, a istovremeno biti njegujući, pažljivi, osjetljivi na dječje emocije i potrebe. Na jednostavan način autorica je sažela i prenijela dječji unutarnji svijet emocija i načine kako se što bolje uključiti u njega.
Što radiš kad imaš ideju? Posebno ako je tvoja ideja neobična, odvažna, možda čak malo luckasta? Trebaš li je sakriti, napustiti ili pobjeći od nje? Bojiš li se da će joj se drugi smijati? Ovo je priča o dječaku koji je prigrlio svoju ideju, dao joj da raste i pretvorio ju u nešto divno.