Igor Longo je umirovljeni psiholog i psihoterapeut s 42 godine rada u struci. Desetljeća je uložio u rad s djecom i mladima, a suosnivač je i niza humanitarnih udruga. Posebnu je pažnju posvetio temama vršnjačke pomoći, odnosno brizi mladih za mlade.
Igor Longo je umirovljeni psiholog i psihoterapeut s 42 godine rada u struci. Desetljeća je uložio u rad s djecom i mladima, a suosnivač je i niza humanitarnih udruga. Posebnu je pažnju posvetio temama vršnjačke pomoći, odnosno brizi mladih za mlade. Licencirani je učitelj Instituta Williama Glassera utemeljitelja realitetne terapije i teorije izbora. Održava radionice za mlade, roditelje i stručne djelatnike odgojno-obrazovnih ustanova.
Tijekom odgoja djece svaki, ali baš svaki roditelj u određenom trenutku dođe do točke kad naprosto ne zna šta i kako dalje...
Uspješno umijeće vođenja ljudi (pa i roditeljstvo) ima dvije važne sastavnice: voditi računa o sebi – imati vrijeme i sadržaje za unapređivanje sebe, svojih znanja, vještina i sposobnosti, imati vrijeme za svoje vrijednosti, ciljeve i potrebe; voditi računa o drugome – o potrebama, željama i vrijednostima drugoga, voditi računa o rastu i razvoju druge...
Roditelje su mnogi skloni olako okrivljavati za različita djetetova ponašanja. Pritom se polazi od pogrešne pretpostavke da roditelji znaju i mogu kontrolirati svoje dijete i sve činitelje koji na nj utječu. Savršeno roditeljstvo je tvorevina mašte, ono ne postoji, kao što ne postoji ni savršeno dijete...
Svako roditeljstvo, zapravo svako kvalitetno roditeljstvo, odrasta na pitanjima i stalnome traženju odgovora na njih. Kao roditelji nerijetko se osjećamo poput nesigurnih prvoškolaca koji, zbunjeni novim okruženjem i gomilom novog gradiva, ostaju zatečeni prvom lošom ocjenom. ...