psihologija - znanstvena i stručna literatura
Poglavlja u ovoj knjizi-priručniku sastoje se od jednostavnih pitanja postavljenih u naslovima, poput: "Što je važno znati o psihologijskim testovima?", "Zašto upotrebljavate testove?", "Što je psihologijski test?", "Gdje se testovi koriste?" itd.
Parafraza naslova čuvenog filma Woodyja Allena može se činiti šaljivom, ali sadržaj knjige nije ni najmanje šaljiv. Namjera je autora objasniti širokom krugu čitatelja svu složenost fenomena pamćenja kako bismo ga mogli što djelotvornije upotrijebiti.
Iz sadržaja: Objektivno procjenjivanje ličnosti pomoću MMPI-2 i MMPI-A inventara; Primjena, bodovanje, izrada profila i kodiranje MMPI-2 i MMPI-A inventara; Određivanje valjanosti MMPI-2 profila; Interpretacija standardnih ljestvica MMPI-2 inventara; Interpretacija tipova profila (vrsta kodova) u MMPI-2 inventaru...
Knjiga koju držite u rukama ne nudi samo putokaz prema izlazu iz stanja u kojem se vrlo lako svatko može naći. Ona nudi suputnika i dobrog prijatelja na putu prema nekim boljim vremenima.
Ovo je drugo, obnovljeno i dopunjeno izdanje. Knjiga je namijenjena liječnicima, specijalizantima psihijatrije, dječje psihijatrije, psihoterapije, psiholozima, defektolozima – rehabilitatorima, dječjim odgojiteljima, učiteljima, profesorima, pedagozima, a i roditeljima, te svima ostalima koji rade s djecom i uspostavljaju s djecom emocionalne odnose.
Ovaj priručnik je nastao kao rezultat dugogodišnjeg bavljenja slikovnicom "Pričaj!" Dicka Brune. Slikovnica govori baš o dječaku - a ne o nekoj neživoj stvari ili životinji i si. - jer ću se u svom svakidašnjem radu baviti upravo dječacima i djevojčicama te njihovim stvarnim ili izmišljenim pričama.
Anoreksija i bulimija nervoza kao i različite dijete zanimljive su teme o kojima često možemo pročitati ponešto u novinama i časopisima. U ovoj je knjizi prikazan razvojni pristup poremećajima hranjenja koji se temelji na recentnoj znanstvenoj literaturi, a ujedno doražava i auutoričin osobni način njihova poimanja.
Tijekom odrastanja i života osoba formira sliku o sebi. Tako oblikovana slika o sebi utječe na naše mišljenje, stavove i ponašanje. Slika o sebi je mišljenje koje osoba ima o sebi ili dijelovima sebe (o vlastitom izgledu, osobinama i sposobnostima). Slika o samoj ili samome sebi nije jednaka onoj koji drugi imaju o nama...
Ova knjiga daje sustavan pregled psihološkog razvoja djeteta od rođenja do mladenaštva. Prvi dio obrađuje opće osnove područja i daje povijesni pregled razvoja teorija i istraživačkih postupaka psihologije djeteta. Naslijeđe, razvoj u trudnoći, rođenje, biološki i tjelesni razvoj te rast i psihomotoričko sazrijevanje predstavljeni su u drugom dijelu...
Dječja razvojna psihologija je opsežan sveučilišni udžbenik od 800 stranica, utemeljen na bogatom profesionalnom i osobnom iskustvu autorice, pisan iz perspektive roditelja, nastavnika i istraživača. Na izrazito sistematičan, pregledan, iscrpan i zanimljiv način, uz razumljiv i pristupačan stil pisanja, autorica je u knjizi sjedinila teoriju, istraživanja...
Knjiga je namijenjena studentima psihologije, ali i istraživačima, psiholozima u praksi i drugim stručnjacima koji se bave problemima stresa.Ova knjiga koristit će kao temeljna literatura za područje psihofiziologije stresa te razvojne psihologije djetinjstva i mladosti, kako istraživačima, tako i psiholozima u praksi i drugim stručnjacima koji se bave...
Na inteligenciju se u ovoj knjizi gleda kao na najvidljiviji i najznačajniji dio kognitivnog funkcioniranja, koji je dobro reprezentiran i u laičkom poimanju ljudskih sposobnosti. Stoga je inteligenciji dano najviše prostora, ali nužno je bilo prikazati i ostale kognitivne procese koji na nju utječu i na koje utječe inteligencija.