psihologija - znanstvena i stručna literatura
Treće izdanje knjige Kognitivno-bihevioralne strategije u kriznim intervencijama pojavljuje se ubrzo nakon mnogobrojnih kriza u svijetu koje su se zbile od drugog izdanja knjige iz 2000. godine do danas, a koje su zauvijek promijenile naš način razmišljanja o kriznim situacijama i to kako se zbog njih osjećamo.
Ova knjiga dr. J. Beck je vrijedan doprinos literaturi iz područja kognitivne terapije s pacijentima koji imaju teže probleme. Na temelju vlastitog rada s pacijentima i supervizije drugih terapeuta, dr. Beck je uspjela opisati tipične probleme koji ometaju napredak u terapiji i obeshrabruju kako pacijente, tako i terapeute.
U više od dva desetljeća otkad su Aaron T. Beck i suradnici objavili Kognitivnu terapiju depresije, kognitivna se terapija razvila na gotovo eksponencijalan način.
U djelu Školska fobija autorica Aleksandra Mindoljević Drakulić obrađuje čestu pojavu kod školske djece: izostanke iz škole kao posljedice neprimjerenih obiteljskih odnosa i nesvjesne potrebe djeteta da kontrolira svoju agresiju prema roditeljima.
Ova je knjiga sveobuhvatni prikaz poremećaja ličnosti, monografija koja poremećaje ličnosti pokazuje kao kliničke entitete „ravnopravne“ drugim psihijatrijskim poremećajima.
Uvod; Poremećaji koji se prvi put pojavljuju u djetinjstvu i adolescenciji; Vrijednosti; Interesi; Moral; Emocije; Motivacija; Inteligencija; Samopoimanje; Ličnost; Teorije ličnosti.
Osnove procjenjivanja WISC-om-IV, drugo izdanje, primjenjuje nov i proširen, u teoriji utemeljen, pristup interpretaciji najnovijeg izdanja WISC®-a i daje početnicima, kao i iskusnim kliničarima razumljive i jasne smjernice za primjenu, bodovanje i interpretaciju najnovijeg izdanja Wechslerovog testa inteligencije za djecu ®.
Tjelesno zlostavljanje djece u obitelji; Izloženost nasilju između roditelja; Nasilje u obitelji u djetinjstvu zagrebačkih studenata...
U ovom, četvrtom, izdanju dosta pažnje je posvećeno teoriji privrženosti, sociobiologiji, teoriji evolucije i kulturi, ali i praktičnim i kvalitativnim učincima svakodnevnog ponašanja na rutinska ponašanja u odnosima.
Mnoge krizne intervencije prikazane su u cijelosti, međutim, posebno vrijedan doprinos ove knjige nije samo dokumentiranje dosadašnjih iskustava, nego i njihovo sistematiziranje i deriviranje pravila i poučaka.
Pojam stresa u biološkim i humanističkim znanostima; Procesi kognitivne procjene; Osobni čimbenici koji djeluju na procjenu...