Među brojnim tehnikama koje su se razvile za dijagnosticiranje i terapiju osoba s psihičkim poremećajima značajno mjesto zauzimaju i crtež i slika.
Ronald D. Davis i Eldon M. Braun u svojoj knjizi pokazuju da je nesposobnost učenja samo jedno lice disleksije te da je ista mentalna funkcija, koja izaziva disleksiju, zapravo prirodna sposobnost, talent. Dakle, izmijenjena percepcija pri promatranju nekog predmeta ili pojave za dislektičara može biti istodobno i uzrokom njegove darovitosti kao i...
Priručnik daje prikaz fenomena darovitosti, specifičnosti u ponašanju darovitog djeteta predškolske dobi i njegovih potreba koje treba uvažavati kako bi se potaknuo razvitak darovitosti, te moguće načine rada s takvom djecom u redovnim odgojnim skupinama predškolskih ustanova i igraonicama.
Knjiga obuhvaća pet osnovnih dijelova: Djeca mimo naših očekivanja u kojemu se definiraju i objašnjavaju pojmovi, razlike darovitih od ostale djece, te predrasude i pretjerana očekivanja od darovitih.
Nezaobilazno znanstveno-stručno djelo namijenjeno odgojiteljima te studentima ranog i predškolskog odgoja. Jasno i razumljivo pisano, djelo obiluje primjerima iz odgojno-obrazovne prakse koji potvrđuju znanstvene spoznaje navedene u teorijskom prilazu problemu.
Nakon teorijskog dijela o istraživačkim aktivnostima djece rane i predškolske dobi, govori se o različitim mogućnostima i vrstama poticaja. Drugi dio predstavlja zbirka istraživačkih aktivnosti i igara za djecu rane dobi.
102 igre za rad u grupi. Ova knjiga namijenjena je voditeljima grupa koji žele osvježiti i unaprijediti svoj rad.
Knjiga se usredotočuje na najnovije izvorne teorije i odgovarajuća istraživanja sa područja komunikologije.
Umijeće socijalnog radnika se sastoji u tome da s korisnikom pokrene proces planiranih promjena, primjenjujući pritom svoja znanja i vještine. Proces planiranih promjena je serija interakcija između korisnika i socijalnog radnika usmjerena na zajednički odabran i dogovoreni cilj...
Vodič kroz splet vježbi za postizanje ispravnog izgovora glasa /r/ po verbotonalnoj metodi.
E. Perry Good objašnjava da klince ne možemo prisiliti da budu odgovorni i samostalni, ali im možemo pomoći da se kreću u tom smjeru. Možemo ih naučiti da sami procijene što rade i u kojem smjeru žele ići.