Ova je knjiga najbolji priručnik iz agresivnosti u dječjem vrtiću. Stoga je prijeko potrebna svakoj odgojiteljici/odgojitelju, pedagogu, psihologu, ali i svakom roditelju...
Sve je veći broj djece i učenika kod kojih je dijagnosticiran poremećaj iz spektra autizma i to većinom u vrtićima i školama. Iako je riječ o cjeloživotnom poremećaju, postoje mnoge strategije koje roditelji, odgajatelji, učitelji, stručni suradnici i sami učenici mogu koristiti za nošenje s tim poremećajem.
Suvremena njemačka didaktika utemeljuje se na bogatoj povijesti didaktičkih učenja i novim razvojima tijekom posljednjih desetljeća. U ovoj knjizi, po prvi puta na jednom mjestu, autori vodećih didaktičkih teorija sami izlažu svoja učenja i vode vrlo izazovnu raspravu o temeljnim pitanjima suvremenih didaktičkih teorija i njihovih primjena u svakodnevnom...
U obliku studije slučaja opisano je devet primjera djece s posebnim potrebama. To su: autistično dijete, dijete s cerebralnom paralizom, dijete s Turnerovim sindromom, hiperaktivno dijete, dijete s emocionalnim i ponašajnim poteškoćama, "komplicirano" dijete, dijete s posebnim potrebama vezanim za probleme u komunikaciji - apraksija..
Knjiga ''Kakav odgoj želimo?'' namijenjena je svima koji se bave odgojem i obrazovanjem, ponajprije, odgojiteljima, učiteljima, profesorima, pedagozima, mentorima, ravnateljima odgojno-obrazovnih ustanova, prosvjetnim savjetnicima i kreatorima obrazovne politike.
Ova knjiga osigurava učiteljima i nastavnicima početnicima aktivan uvod u učenje o umijeću poučavanja. U njoj se razmatraju pitanja važna za uspješnu nastavu i poučavanje.
U knjizi Konrade, tako je govorila gospođa mama razmatraju se neki od temeljnih problema suvremene obiteljske, školske i društvene svakodnevice. Riječ je o odgoju i ne-odgoju. Autor nastoji odgovoriti na pitanje Što zapravo znači “odgajati”? – osobito u promijenjenim društvenim uvjetima. Knjiga je svojevrsna rasprava o tzv. crnoj pedagogiji i odgovor...
Knjiga Kvalitetna škola: škola bez prisile temeljni je tekst o pedagoškom pokretu poznatom pod nazivom "kvalitetna škola". U njoj autor dr. VVilliam Glasser uvodi čitatelja u teorijske osnove kvalitetne škole te opisuje put stvaranja u praksi škole koja se može nazvati kvalitetnom školom.
Ovo je prva knjiga Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj iz nove serije što je pokrenuta pod nazivom Spoznaje OECD-a. U njoj se na popularan način razmatraju ključna pitanja razvoja ljudskog kapitala.
U ovoj knjizi autor dr. Andreas Mehringer bavi se životom i školskom svakodnevicom djece koju se obično naziva teškom, nemirnom, svadljivom, drskom, nasilnom i agresivnom. Riječ je djeci koja ometaju život školske i društvene zajednice i koja uvijek iznova narušavaju mir. U knjizi se također opisuju djeca koja su nepovjerljiva, zakočena i zlostavljana.
Što je to što odgoj u obitelji od najranije dobi čini pogrešnim pa dijete odraste u nesretnu osobu koja se ne zna nositi sa sobom i s problemima okolime u kojoj živi? Kako mu pomoći u fazi prkosa i agresivnosti?