Koje su to uspješne nastavne strategije? Kako znamo da su one uspješne? Kako ih nastavnici mogu primijeniti u svom radu? Kako i koliko pojedine nastavne strategije mogu poboljšati učeničke rezultate? Ovo su samo neka pitanja koja se postavljaju u mnogim školama.
Razglog zašto bi program kvalitetne škole mogao uspjeti jest to što se on temelji na novoj teoriji - teoriji izbora. To je prvi program za poboljšanje škola koji se temelji na toj teoriji.
U ovoj knjizi obrađena su sva temeljna pitanja posebne pedagogije kao znanosti i prakse odgojno - obrazovnog rada s osobama s posebnim potrebama. Posebno su obrađena pitanja: posebna pedagogija kao znanost, temeljni problemi posebne pedagogije, ciljevi posebne pedagogije, oblici djelovanja posebne pedagogije, te organizacijski oblici posebne pedagogije.
Vijeće Europe osnovano je 1949. godine s namjerom da se postigne veće jedinstvo između europskih parlamentarnih demokracija. To je najstarija europska politička ustanova koja ima 32 članice,1 uključujući 12 zemalja-članica Europske unije.
Autorica govori o mogućnostima izbora koji stoje na raspolaganju odgajateljicama u poticanju razvoja socijalne kompetencije djece
Oko 40% svih učenika ima neku vrstu teškoća u učenju. Ova knjiga donosi rezultate najnovijih istraživanja mozga povezane sa strategijama koje vam pomažu identificirati i nositi se sa najčešćim teškoćama u učenju koje se pojavljuju u današnjoj školi. Autor opisuje ključne činitelje koji priječe učenike u postizanju uspjeha...
Knjiga je dragocjen vodič onim roditeljima koji žele poticati razvoj svoje djece (sadržaj knjige odnosi se na djecu od dvije i pol do pet godina starosti).
Knjiga je namijenjena, u prvom redu, učiteljima i nastavnicima kako bi u svom radu primijenili odgovarajuće pedagoške pristupe primjerene djeci i učenicima koji imaju specifične teškoće u učenju. Dobro će doći odgojiteljima u dječjim vrtićima, stručnim suradnicima u školama te studentima nastavničkih studija. Posebno zanimljiva može biti roditeljima djece...
U knjizi Uvod u opću didaktiku razmatraju se temeljna pitanja didaktike kao teorije i prakse poučavanja i učenja. U njoj se, pored ostalih, obrađuju i sljedeća pitanja: što je didaktika, kako se razvijalo didaktičko mišljenje, što je to nastavni plan i program a što kurikulum, kako se nastava planira a kako izvodi, koje su djelotvorne nastavne metode,...
Knjiga Vaše kompetentno dijete prvotno je objavljena na danskom jeziku, a potom je prevedena i objavljena na nekoliko svjetskih jezika. To potvrđuje da je riječ o izuzetnom djelu u kojemu autor razmatra jedan od najizazovnijih problema – problem dječjeg razvoja i odgoja, te interakcije između djece i roditelja u tradicionalnoj i suvremenoj obitelji.
U vodiču su obrađena najvažnija pitanja vezana za razumijevanje posebnih odgojno-obrazovnih potreba te rad s djecom i učenicima u inkluzivnoj školi. U knjizi su obrađene sljedeće posebne odgojno-obrazovne potrebe: deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj; socijane, emocionalne i teškoće ponašanja; disleksija; dispraksija; poremećaji iz autističnog spektra;...
Knjiga Znanstvenik u kolijevci: što nam rano učenja kazuje o umu pokušava odgovoriti na pitanja kao što su: Što djeca uče o ljudima, Što djeca uče o stvarima, Što djeca uče o jeziku, Što su znanstvenici naučili o dječjim umovima ili Što su znanstvenici saznali o dječjem mozgu...