9789537351328
Novi proizvod
Ova knjiga donosi dokaze zašto nam je nužna radikalna promjena u shvaćanju odgoja i škole - naš zastarjeli školski sustav šteti djeci i cijeloj zajednici. Moramo prestati stvarati pritisak i stres već u djetinjstvu. Uostalom, neuroznanost odavno je dokazala: Svako je dijete darovito, a na nama je da to prepoznamo i djelujemo u skladu s tim...
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Gerald Huther |
Izdavač | Harfa d.o.o. |
Godina | 2015 |
Uvez | meki |
Broj stranica | 98 |
ISBN | 978-953-7351-32-8 |
Jezik | Hrvatski |
Ova knjiga donosi dokaze zašto nam je nužna radikalna promjena u shvaćanju odgoja i škole - naš zastarjeli školski sustav šteti djeci i cijeloj zajednici. Moramo prestati stvarati pritisak i stres već u djetinjstvu. Uostalom, neuroznanost odavno je dokazala: Svako je dijete darovito, a na nama je da to prepoznamo i djelujemo u skladu s tim.
Tko želi postati liječnik, u našemu školskom sustavu mora biti dobar matematičar, ali ne i empatičan. Trenutačno poimanje darovitosti i "inteligencije" nije samo pogrešno, već je i vrlo opasno.
Roditelji i škole doduše čine sve da bi poticali sposobnosti djece. Pa ipak, zato što nam se školski i obrazovni sustav općenito temelji gotovo isključivo na prenošenju znanja i postignućima, proizvodimo odlične učenike i studente koji se u poslovnome svijetu pretvaraju u gubitnike. A na tom putu gubimo brojne neiskorištene i frustrirane talente. Već predugo koračamo tom stranputicom.
Gerald Hüther i Uli Hauser opisuju koje su darovitosti urođene i kako se razvija dječji mozak. Pokazuju da naš odgoj te aspekte gotovo uopće ne uzima u obzir i zahtijevaju radikalnu promjenu stava kako bi sva djeca posve razvila svoje potencijale.
40,40 KM
15,00 KM
37,90 KM
49,90 KM
45,20 KM
46,20 KM
35,50 KM
28,00 KM
41,60 KM
38,80 KM
24,00 KM
63,10 KM
14,90 KM
49,90 KM
18,90 KM
28,90 KM
21,50 KM
15,00 KM
39,20 KM
45,30 KM
43,00 KM
37,00 KM
37,00 KM
36,60 KM
40,40 KM
30,00 KM
37,50 KM
30,80 KM
45,30 KM
38,50 KM