9789538270048
Novi proizvod
Nakon uvodnih teza, koje čitatelja upoznaju s recentnim trendovima u metodologiji društvenih istraživanja i socijalnome radu, knjiga obuhvaća dvije temeljne cjeline: teorijske pristupe i metodologiju socijalnog rada.
Ovaj proizvod je rasprodan
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Aleksandar Halmi |
Izdavač | Novi redak |
Godina | 2019 |
Uvez | meki |
Broj stranica | 309 |
ISBN | 9789538270017 |
Jezik | Hrvatski |
Nakon uvodnih teza, koje čitatelja upoznaju s recentnim trendovima u metodologiji društvenih istraživanja i socijalnome radu, knjiga obuhvaća dvije temeljne cjeline: teorijske pristupe i metodologiju socijalnog rada. U prvom se dijelu daje pregled glavnih teorijskih pristupa metodologiji istraživanja u socijalnom radu koje su preuzete iz srodnih disciplina, a potom se postupno ulazi u područje metodologije koji obilježavaju dva temeljna pristupa: kvalitativni i kvantitativni. Dodatak na kraju knjige sadrži skup vježbi za početnike Konstruiranje projekta istraživanja te Primjer istraživanja. U knjizi se iznosi metodološka zamisao nastala tijekom dugogodišnjega autorova proučavanja suvremenoga socijalnog rada i njegova razvoja. U pojedinim fazama proučavanja u središtu su se autorovih interesa nalazili različiti problemi. Pozornost je prvo bila usredotočena na upoznavanje metodoloških shvaćanja i postignuća razvijenih iz suvremenih teorijskih pristupa proisteklih iz vodećih paradigmi društvenih znanosti. U fokus se najprije stavljaju razmatranja o pragmatičnoj-prakticističkoj i pozitivističkoj koncepciji, nastaloj na početku suvremene konceptualizacije socijalnog rada, kako bi se interes postupno proširio na veći opseg teorija “posuđenih” iz srodnih znanstvenih disciplina.
Temeljni je doprinos ove knjige u napuštanju zastarjele pozitivističke istraživačke paradigme koja ne može doprijeti do biti fenomena. Uzme li se u obzir da se u nas većina istraživanja još uvijek oslanjaju na staru kvantitativnu metodološku paradigmu, tada je još jasnije da ova knjiga otvara nove metodologijske vidike u istraživanju složenih i multivarijatnih fenomen u polju socijalnih interakcija.
35,00 KM
12,00 KM
15,00 KM
62,30 KM
27,70 KM
38,50 KM
21,50 KM
58,00 KM
30,00 KM
30,00 KM
103,50 KM
103,50 KM
52,65 KM
26,10 KM
30,00 KM
15,00 KM
12,00 KM
38,50 KM
55,00 KM
22,00 KM
38,00 KM
15,10 KM
54,00 KM
45,00 KM
27,40 KM
46,00 KM
46,00 KM
40,00 KM
50,80 KM
50,80 KM