KORPORATIVNO IZVJEŠĆIVANJE, REVIZIJA I ANALIZA Prikaži uvećano

KORPORATIVNO IZVJEŠĆIVANJE, REVIZIJA I ANALIZA

BOŽO VUKOJA

REVIDENT

9789958094019

Novi proizvod

Korporativno izvještavanje jedan od ključnih mehanizama korporativnog upravljanja. Zadatak korporativnih izvješća nije samo prikazati financijske pozicije i pokazatelje poslovanja određene korporacije, nego ona obuhvaćaju i niz deskriptivnih informacija o poslovanju korporacije koja mogu biti obveznog ili neobveznog karaktera.

Više detalja

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

117,00 KM .

Podaci

Autor BOŽO VUKOJA
Izdavač Revident
Godina 2016
Uvez tvrdi
Broj stranica 748
Format 21.0 x 28.0 cm
ISBN 9789958094019
Jezik Hrvatski

Više informacija

Korporativno izvještavanje jedan od ključnih mehanizama korporativnog upravljanja. Zadatak korporativnih izvješća nije samo prikazati financijske pozicije i pokazatelje poslovanja određene korporacije, nego ona obuhvaćaju i niz deskriptivnih informacija o poslovanju korporacije koja mogu biti obveznog ili neobveznog karaktera. Svrha ove knjige je pružiti osnovni teorijsko-kategorijalni i metodološki okvir računovodstvenog izvješćivanja revizije i analize poslovanja. U knjizi su obrađeni temelji poduzetničkog računovodstva i financijskog izvješćivanja u mjeri u kojoj su autori smatrali da je to dovoljno za savladavanje gradiva iz navedenih oblasti . Sadržaj knjige je podijeljen u nekoliko cjelina pri čemu su obrađene sljedeće teme : Pojmovno određenje računovodstva,teorija bilanci i analiza bilanci ,financijsko izvješćivanje sa objašnjenjima elemenata financijskog izvješća te pojam,svrha i temeljna obilježja revizije financijskih izvješća . Knjiga je primarno namijenjena studentima ekonomskih fakulteta i poslovnih škola ali može biti i dobar alat za praktičare . Može se koristiti i kao edukativni sadržaj raznim polaznicima profesionalnih edukacija i programa kao što su ovlaštene računovođe ,eksterni revizori, interni revizori, ovlašteni procjenitelji , stečajni upravitelji i slično. Knjigu mogu koristiti studenti dodiplomskih studija i polaznici profesionalnih programa koji su prethodno savladali programe osnova ili uvoda u računovodstvo. U središnjem fokusu ove knjige jesu menadžeri kao najvažniji korisnici računovodstvenih informacija. U tom smislu, knjiga je svojevrsna pomoć menadžmentu u svrhu efikasnijeg poslovnog odlučivanja. Kada je riječ o korisnicima računovodstvenih informacija onda je uvriježena njihova podjela na (a) vanjske i (b) unutrašnje korisnike. Najvažniji vanjski korisnici jesu vlasnici tvrtki, dioničari ili investitori u vlasničke instrumente, investitori u obveznice i druge dužničke instrumente, banke odnosno kreditori i drugi vjerovnici, porezne uprave te druge vladine institucije, znanstvenici i opća javnost. Najvažniji unutarnji korisnici jesu menadžeri na svim razinama poslovnog odlučivanja, zaposlenici, sindikati i sl

30 drugih knjiga iz iste kategorije: