9789537968809
Novi proizvod
Knjiga je strukturirana tako da njezin sadržaj prikazuje proces korporativne komunikacije u četiri cjeline.
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Nino Ćorić |
Izdavač | Synopsis |
Godina | 2019 |
Uvez | tvrdi |
Broj stranica | 255 |
Format | 16.5 x 24.0 cm |
ISBN | 9789537968809 |
Jezik | Hrvatski |
Knjiga je strukturirana tako da njezin sadržaj prikazuje proces korporativne komunikacije u četiri cjeline. U prvoj cjelini analiziraju se različiti pristupi određenju korporativne komunikacije, pojašnjava se njezina važnost i funkcija, kao i model upravljanja njome. S obzirom na njezinu interdisciplinarnost, u drugoj se cjelini daju teorijske osnove pojedinih znanstvenih disciplina čije poznavanje predstavlja kontekst za razumijevanje korporativne komunikacije. Treća cjelina obrađuje set aktivnosti koje čine menadžersku, marketinšku i komunikaciju odnosa s javnošću kao sastavnice korporativne komunikacije. Četvrta cjelina obrađuje ishode tih aktivnosti: korporativnu kulturu, korporativni identitet, korporativni imidž, korporativnu reputaciju i korporativni brend.
52,00 KM
55,10 KM
47,90 KM
42,80 KM
42,80 KM
80,00 KM
25,00 KM
100,00 KM
117,00 KM
65,00 KM
35,00 KM
53,90 KM
106,00 KM
35,00 KM
37,00 KM
75,00 KM
86,00 KM
65,00 KM
97,00 KM
42,00 KM
47,40 KM
59,00 KM
96,00 KM
115,00 KM
106,00 KM
125,00 KM
129,00 KM
105,70 KM
85,80 KM
94,50 KM