KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA Prikaži uvećano

KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA

Nino Ćorić

Synopsis

9789537968809

Novi proizvod

Knjiga je strukturirana tako da njezin sadržaj prikazuje proces korporativne komunikacije u četiri cjeline.

Više detalja

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

46,80 KM .

Podaci

Autor Nino Ćorić
Izdavač Synopsis
Godina 2019
Uvez tvrdi
Broj stranica 255
Format 16.5 x 24.0 cm
ISBN 9789537968809
Jezik Hrvatski

Više informacija

Knjiga je strukturirana tako da njezin sadržaj prikazuje proces korporativne komunikacije u četiri cjeline. U prvoj cjelini analiziraju se različiti pristupi određenju korporativne komunikacije, pojašnjava se njezina važnost i funkcija, kao i model upravljanja njome. S obzirom na njezinu interdisciplinarnost, u drugoj se cjelini daju teorijske osnove pojedinih znanstvenih disciplina čije poznavanje predstavlja kontekst za razumijevanje korporativne komunikacije. Treća cjelina obrađuje set aktivnosti koje čine menadžersku, marketinšku i komunikaciju odnosa s javnošću kao sastavnice korporativne komunikacije. Četvrta cjelina obrađuje ishode tih aktivnosti: korporativnu kulturu, korporativni identitet, korporativni imidž, korporativnu reputaciju i korporativni brend.

30 drugih knjiga iz iste kategorije: