9789958063138
Novi proizvod
Ako mislite da tvrtke ne mogu rasti u spororastućoj ekonomiji, knjiga Marketingom do rasta promijenit će vaše mišljenje.
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Philip i Milton Kotler |
Izdavač | Mate d.o.o. |
Godina | 2015 |
Uvez | meki |
Broj stranica | 240 |
Format | 16.5 x 24.0 cm |
ISBN | 9789958063138 |
Jezik | Hrvatski |
Sjedinjene Države, Europska unija i druge razvijene zemlje suočavaju se s godinama kontinuirano niskog gospodarskog rasta, toliko niskog da broj novih radnih mjesta u velikoj mjeri neće odgovarati povećanju broja radnika. U razvijenom svijetu, koji se suočava s bolno sporim rastom gospodarstva, potrebna je primjena kreativnih marketinških strategija radi uspješnog natjecanja za ograničenu bazu kupaca.
Knjiga Marketingom do rasta pokazuje vam kako preživjeti u ovim uzburkanim gospodarskim vodama. Detaljno se navodi devet megatrendova koji nude nove mogućnosti u ovom desetljeću, uključujući globalnu preraspodjelu bogatstva, urbanizaciju, rastući globalni trend „zelenog” gospodarstva, brze promjene društvenih vrijednosti i drugo. Procijenite koliko je vaša poslovna djelatnost spremna za ovakav promjenjiv gospodarski okoliš kroz ovih osam strategija rasta:
Kratki sadržaj:
1. Uvod: Priprema za svladavanje osam puteva k rastu
2. Rastite povećavanjem svog tržišnog udjela
3. Rastite stvaranjem odanih kupaca i dionika
4. Rastite razvijanjem moćnog brenda
5. Rastite stvaranjem inovativnih proizvoda, usluga i iskustava
6. Rastite širenjem na međunarodna tržišta
7. Rastite spajanjima, preuzimanjima, strateškim savezima i zajedničkim ulaganjima
8. Rastite izgrađivanjem izvanredne reputacije kao društveno odgovorna tvrtka
9. Rastite stvaranjem partnerstva s vladom i nevladinim organizacijama
10. Epilog, Bilješke
M. Kotler predsjednik je tvrtke Kotler Marketing Group USA sa sjedištem u Washingtonu, D. C., te Kotler Marketing Group China sa sjedištem u Pekingu, koja je prepoznata kao najbolja savjetodavna tvrtka za marketinške strategije u Kini. Također je autor knjige A Clear-Sighted View of Chinese Business Strategy (Oštrouman pogled na kinesku poslovnu strategiju) te je čest dopisnik za kineske poslovne tis
52,00 KM
55,10 KM
47,90 KM
42,80 KM
42,80 KM
80,00 KM
25,00 KM
100,00 KM
117,00 KM
65,00 KM
35,00 KM
53,90 KM
106,00 KM
35,00 KM
37,00 KM
75,00 KM
86,00 KM
65,00 KM
97,00 KM
42,00 KM
47,40 KM
59,00 KM
96,00 KM
115,00 KM
106,00 KM
125,00 KM
129,00 KM
46,80 KM
105,70 KM
85,80 KM