MARKETINGOM DO RASTA Prikaži uvećano

MARKETINGOM DO RASTA

Philip i Milton Kotler

MATE d.o.o.

9789958063138

Novi proizvod

Ako mislite da tvrtke ne mogu rasti u spororastućoj ekonomiji, knjiga Marketingom do rasta promijenit će vaše mišljenje.

Više detalja

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

65,00 KM .

Podaci

Autor Philip i Milton Kotler
Izdavač Mate d.o.o.
Godina 2015
Uvez meki
Broj stranica 240
Format 16.5 x 24.0 cm
ISBN 9789958063138
Jezik Hrvatski

Više informacija

Ako mislite da tvrtke ne mogu rasti u spororastućoj ekonomiji, knjiga Marketingom do rasta promijenit će vaše mišljenje. Mnoge tvrtke temelje planove rasta na jednoj ili dvije strategije, često usvojene prije nego što je svijet postao globaliziran i tehnološki napredan. Tvrtke sada moraju istražiti svih osam načina koji mogu obećati novi rast. Je li vaša tvrtka inovativna? Je li vaš brend jak kao što bi trebao biti? Jesu li vaši klijenti zadovoljni i odani? Jeste li sposobni oteti tržište konkurenciji? Jeste li poslovanje preselili u Kinu, Brazil ili na neka bržerastuća tržišta? Jeste li preuzimali druge kompanije ili sklopili nove saveze? Jeste li osvojili nove kupce pokazujući svoje prave vrijednosti? Jeste li sklopili partnerstva s vladama i nevladinim organizacijama u novim projektima? Promotrite što rade druge tvrtke da bi postigle veći rast u spororastućoj svjetskoj ekonomiji ili industriji.

Sjedinjene Države, Europska unija i druge razvijene zemlje suočavaju se s godinama kontinuirano niskog gospodarskog rasta, toliko niskog da broj novih radnih mjesta u velikoj mjeri neće odgovarati povećanju broja radnika. U razvijenom svijetu, koji se suočava s bolno sporim rastom gospodarstva, potrebna je primjena kreativnih marketinških strategija radi uspješnog natjecanja za ograničenu bazu kupaca.

Knjiga Marketingom do rasta pokazuje vam kako preživjeti u ovim uzburkanim gospodarskim vodama. Detaljno se navodi devet megatrendova koji nude nove mogućnosti u ovom desetljeću, uključujući globalnu preraspodjelu bogatstva, urbanizaciju, rastući globalni trend „zelenog” gospodarstva, brze promjene društvenih vrijednosti i drugo. Procijenite koliko je vaša poslovna djelatnost spremna za ovakav promjenjiv gospodarski okoliš kroz ovih osam strategija rasta:

  • Povećajte svoj tržišni udio: Budite bolji od konkurencije i povećajte svoj tržišni udio.
  • Razvijte entuzijazam kod svojih kupaca i dioničara: Privucite obožavatelje i razvijte bazu lojalnih partnera u svom opskrbnom lancu.
  • Stvorite moćan brend: Dizajnirajte moćan brend koji djeluje kao živa platforma za strategije i djelovanje vaše organizacije.
  • Stvarajte inovativne, nove proizvode, usluge i iskustva: Razvijajte kulturu inovativnosti i koristite svjež pristup novim ponudama i iskustvima.
  • Međunarodna ekspanzija: Prepoznajte međunarodna makro- i mikrotržišta s visokom stopom rasta i uspješno se na njima pozicionirajte.
  • Preuzimanja, spajanja i strateški savezi: Ostvarujte rast privlačnim prilikama za partnerstvo putem preuzimanja, spajanja, strateških saveza i zajedničkih ulaganja.
  • Izgradite izvanrednu reputaciju kao društveno odgovorna tvrtka: Unaprijedite društveni karakter svoje tvrtke da biste dobili više poštovanja te podrške javnosti i dioničara.
  • Stvarajte partnerstva s vladom i nevladinim organizacijama: Uspješno se natječite za pružanje usluga i proizvoda koji su potrebni vladama diljem svijeta.
  • Ovo su najopasnija vremena od Velike depresije, međutim i dalje je moguće ostvarivati rast. Naučite provoditi ove provjerene strategije i postižite stope rasta na kojima će vam vaši konkurenti zavidjeti.

 

Kratki sadržaj:

1. Uvod: Priprema za svladavanje osam puteva k rastu
2. Rastite povećavanjem svog tržišnog udjela
3. Rastite stvaranjem odanih kupaca i dionika
4. Rastite razvijanjem moćnog brenda
5. Rastite stvaranjem inovativnih proizvoda, usluga i iskustava
6. Rastite širenjem na međunarodna tržišta
7. Rastite spajanjima, preuzimanjima, strateškim savezima i zajedničkim ulaganjima
8. Rastite izgrađivanjem izvanredne reputacije kao društveno odgovorna tvrtka
9. Rastite stvaranjem partnerstva s vladom i nevladinim organizacijama
10. Epilog, Bilješke

P. Kotler jedan je od vodećih autoriteta u svijetu u području marketinga, a njegovi tekstovi posljednjih četrdeset godina određuju marketing diljem svijeta. Spomenimo samo neke njegove knjige: Marketing Management (14. izdanje), Marketing 3.0, Ten Deadly Marketing Sins te Corporate Social Responsibility (Menadžment marketinga, Deset smrtnih marketinških grijeha, Korporacijska društvena odgovornost). Također je uvaženi profesor međunarodnog marketinga s titulom S.C. Johnson & Son u Školi menadžmenta Kellogg na Sveučilištu North-western. Novine Financial Times proglasile su ga četvrtim najutjecajnijim guruom menadžmenta, a Wall Street Journal proglasio ga je šestim najutjecajnijim poslovnim misliocem.

M. Kotler predsjednik je tvrtke Kotler Marketing Group USA sa sjedištem u Washingtonu, D. C., te Kotler Marketing Group China sa sjedištem u Pekingu, koja je prepoznata kao najbolja savjetodavna tvrtka za marketinške strategije u Kini. Također je autor knjige A Clear-Sighted View of Chinese Business Strategy (Oštrouman pogled na kinesku poslovnu strategiju) te je čest dopisnik za kineske poslovne tis

30 drugih knjiga iz iste kategorije: