9789533037776
Novi proizvod
U knjizi se stavlja naglasak na učenje o drugim kulturama, o potrebi osvještavanja i oslobađanja od stereotipa, predrasuda i etnocentrizma, zagovaraju se sveobuhvatne promjene kurikuluma i školske organizacije te se multi/interkulturalno obrazovanje usmjerava prema osiguranju društvene pravde kroz interkulturalni dijalog i društvenu akciju...
Ovaj proizvod je rasprodan
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Marija Sablić |
Izdavač | Naklada Ljevak |
Godina | 2014 |
Uvez | tvrdi |
Broj stranica | 320 |
ISBN | 978-953-303-777-6 |
Jezik | Hrvatski |
Interkulturalni odgoj i obrazovanje nezaobilazan je činitelj u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura, kao i uspostavljanja pozitivnih relacija među različitim kulturama. Brojnost teorijskih rasprava, istraživanja i normativnih tekstova o kulturnim razlikama, multi/interkulturalizmu i multi/interkulturalnom obrazovanju u posljednjih četrdesetak godina nedvojbeno potvrđuje važnost pitanja unapređenja odnosa među različitim kulturama putem multi/interkulturalnog obrazovanja. Unatoč tomu, na našem je području dostupno vrlo malo literature s toga područja odgoja i obrazovanje. Iako se sve više nastavnici susreću sa različitostima u svojim učionicama, ne postoji sustavno objedinjeno teorijsko i praktično znanje koje bi nastavnicima dalo odgovor na pitanje: Kako poučavati o različitostima? Kontinuirano se javnost informira o građanskom odgoju i obrazovanju, praksi i programima. Stoga je važno da postoji jedno mjesto gdje će studenti, nastavnici, učenici i tvorci obrazovnih politika moći pronaći teoriju, istraživanja, primjere iz prakse kao i odgovore na važna pitanja kako je različitost u hrvatskom obrazovnom sustavu povezana s teorijskim i istraživačkim spoznajama. Interkulturalni odgoj i obrazovanje iz perspektive nastave značio bi oblikovanje takvog suživota u kojemu razlike u vjeri, spolu, nacionalnoj pripadnosti, socijalnom podrijetlu ili kulturnoj različitosti ne bi smjele biti povod za segregaciju učenika i učitelja.
U knjizi se stavlja naglasak na učenje o drugim kulturama, o potrebi osvještavanja i oslobađanja od stereotipa, predrasuda i etnocentrizma, zagovaraju se sveobuhvatne promjene kurikuluma i školske organizacije te se multi/interkulturalno obrazovanje usmjerava prema osiguranju društvene pravde kroz interkulturalni dijalog i društvenu akciju. Poseban naglasak daje se na brojna istraživanja i primjere iz nastavne prakse koji će svim sudionicima nastavnog procesa omogućiti razvoj interkulturalne osjetljivosti i komunikacije, a u sklopu rasprava o razvoju interkulturalne kompetencije kod nastavnika kao pretpostavke razvoja takve kompetencije kod učenika. Govori se o važnosti uvođenja Građanskoga odgoja i obrazovanja u nastavni proces, popraćeno primjerima i istraživanjima iz nastavne prakse.
49,90 KM
37,00 KM
42,80 KM
26,20 KM
33,60 KM
24,30 KM
21,30 KM
35,80 KM
51,30 KM
24,00 KM
38,80 KM
69,60 KM
60,00 KM
41,50 KM
25,00 KM
45,90 KM
37,20 KM
37,20 KM
24,00 KM
25,00 KM
45,00 KM
45,00 KM
27,00 KM
46,80 KM
46,20 KM
48,00 KM
51,70 KM
43,20 KM
55,40 KM
45,20 KM