ORGANIZACIJA I UPRAVLJANJE U PODRUČJU ZDRAVSTVENE NJEGE Prikaži uvećano

ORGANIZACIJA I UPRAVLJANJE U PODRUČJU ZDRAVSTVENE NJEGE

Sonja Kalauz

Medicinska naklada

9789531766821

Novi proizvod

Ovaj je udžbenik namijenjen procesu poboljšanja kvalitete rada i zadovoljavanju potreba korisnika zdravstvenih usluga. Uobičajeno se pod pojmom korisnik zdravstvenih usluga razumijeva zdrav ili bolestan pojedinac koji je glavni subjekt u procesu liječenj

Više detalja

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

44,50 KM .

Podaci

Autor Sonja Kalauz
Izdavač Medicinska naklada
Godina 2015
Uvez meki
Broj stranica 183
Format 17 x 24 cm
ISBN 978-953-176-682-1
Jezik Hrvatski

Više informacija

Ovaj je udžbenik namijenjen  procesu poboljšanja kvalitete rada i zadovoljavanju potreba korisnika zdravstvenih usluga. Uobičajeno se pod pojmom korisnik zdravstvenih usluga razumijeva zdrav ili bolestan pojedinac koji je glavni subjekt u procesu liječenja ili u promociji zdravlja. Kao takav on ima pravo na sudjelovanje u donošenju odluka (u konačnici odlučuje o samome sebi!), uz ključnu pretpostavku da je dobro informiran i da zajedno sa zdravstvenim radnicima dijeli odgovornost za donesene odluke. Danas je u procesu poboljšanja kvalitete stavljen naglasak na stvaranje i očuvanje kulture sigurnosti u zdravstvenim ustanovama. Upravo je zdravstvena njega područje rada koje je i “najkritičnije” jer čini integrativno područje svih aktivnosti koje su vezane za proces pružanja ukupne zdravstvene skrbi. Medicinska sestra jest ili bi trebala biti posrednik u tim aktivnostima i o njezinu znanju i sposobnosti integracije svih aspekata te skrbi ovisi sigurnost bolesnika. Istraživanja su pokazala da su tri čimbenika ključna u procjeni kvalitete rada medicinskih sestara: kvaliteta usluge, povjerenje i pouzdanost.

U knjizi je naglašeno  da pravo na kvalitetnu njegu ima svaki čovjek, a to pravo postaje osobito važno danas, u vremenu ograničenih materijalnih resursa. Također valja imati na umu da kvaliteta rada i pristupa radu treba biti potreba, a nikako prisila, ona treba biti ugrađena u duh, svijest i stajalište svakoga zaposlenog pojedinca i kao takva činiti temelj ukupne organizacijske kulture.

30 drugih knjiga iz iste kategorije: