9789537793463
Novi proizvod
Ova znanstvena monografija nudi širok i znanstveno utemeljen pogled na psihofizičke razvojne teškoće djece i mladih, i njihovu inkluziju u redoviti odgojno-obrazovni sustav.
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Zora Zuckerman Itković |
Izdavač | Naklada BENEDIKTA |
Godina | 2016 |
Uvez | meki |
Broj stranica | 291 |
ISBN | 978-953-7793-46-3 |
Jezik | Hrvatski |
Ova znanstvena monografija nudi širok i znanstveno utemeljen pogled na psihofizičke ra-zvojne teškoće djece i mladih, i njihovu inkluziju u redoviti odgojno-obrazovni sustav. Jasno se uočava da je sadržaj napisao stručnjak koji dobro poznaje ovu problematiku i koji s mjerom navodi suvremene teorijske spoznaje i primjere iz prakse. Djelo je napisano su-stavno i pregledno, s temama koje do sada nisu obrađivane u ovakvom obliku – teorijski razrađene teme popraćene su primjerima iz svakodnevnog života i iz praktičnog iskustva autorice. Riječ je o izvornom i originalnom znanstvenom djelu napisanom s namjerom da se odgajatelji, učitelji, pedagozi, defektolozi, liječnici i stručnjaci srodnih profesija, koji seu praksi bave djecom i mladima s psihofizičkim razvojnim teškoćama, upoznaju s peda-gogijom i metodikom rada odgojno-obrazovne inkluzije ove populacije. Čitatelj dobiva jasan uvid u složenu problematiku inkluzivnog obrazovanja djece s teškoćama u razvoju, etiologiju i prevalenciju oblika teškoća, zakonsku regulativu, detekciju i dijagnostiku, edukativni i terapijski pristup. Posebna vrijednost djela jest pristup inkluziji sukladno etičkom kodeksu prosvjete. Sadržaj je proširen suvremenim spoznajama o Pet-terapiji, Hypo-terapiji, pedagoškoj komunikaciji i drugim specifičnostima inkluzivnog odgoja i obrazovanja. Knjiga sadrži brojne ilustracije i tablice. Autorica citira 210 autora iz zemlje i svijeta. U poglavlju „Inkluzija i zajednica“ autorica razmatra različite aspekte mobilnosti invalidnih osoba, važnost ekološke edukacije i socijalne podrške te odgovornost društvene zajednice, pozivajući se pritom na međunarodnu i domaću zakonsku regulativu. Prilaže se opsežan pojmovnik, literatura i kazalo autora.
Kako se radi o interdisciplinarnom pristupu stručnjaka različitih profila, knjiga nudi različite metodičke pristupe i strategije, obrazlažući suvremene inovacije u radu i svako-dnevne probleme u praksi. Sadržaj je prikazan tako da potiče čitatelje na kritičko mišljenje i širok pristup ovoj složenoj problematici.
Inkluzija, prepoznata kao teorija „jednakih šansi“ za svu djecu, središnja je tema ovoga djela. Unatoč optimizmu, nisu izostavljeni brojni problemi djece s teškoćama i njihovih roditelja. U dobro osmišljenoj prezentaciji sadržaja isprepliću se medicinske (biološke), pedagoško-psihološke i socijalno-ekonomske paradigme inkluzivnog pristupa unutar različitih socijalnih miljea. Ponuđeni programi i metode rada usmjereni su na unaprjeđenje edukativnih i socijalnih kompetencija učenika s teškoćama. U kontekstu niza obrazovnih i životnih situacija preferira se individualizirani odgojno-obrazovni program. U središtu stručnog rada jest kreativan učitelj ili nastavnik kao pedagoški programer i dijelom terapeut. No, najveća vrijednost ove monografije jest svima razumljiv jezik kojim je napisana, s mnoštvom konkretnih primjera i stručnih postupaka, u kojima se duboko prožimaju emocije, duhovnost i životni optimizam.
30,00 KM
43,00 KM
64,60 KM
36,50 KM
41,50 KM
39,70 KM
35,00 KM
9,40 KM
86,80 KM
22,40 KM
44,70 KM
38,80 KM
10,80 KM
24,00 KM
31,10 KM
45,90 KM
16,50 KM
15,50 KM
20,30 KM
32,50 KM
16,00 KM
23,00 KM
31,00 KM
24,60 KM
30,20 KM
30,20 KM
40,00 KM
40,00 KM
40,00 KM
39,70 KM