9789531976749
Novi proizvod
Ovaj proizvod je rasprodan
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | EDITA SLUNJSKI |
Izdavač | Element |
Godina | 2015 |
Uvez | meki |
Broj stranica | 272 |
Format | 17x24 cm |
ISBN | 978-953-197-674-9 |
Jezik | Hrvatski |
Stvaranjem samostalne Hrvatske, stvorila se pretpostavka za razvoj institucijskog odgoja i obrazovanja zasnovanog na pluralizmu pedagoških ideja i koncepcija čiju okosnicu predstavljaju humanističke ideje i razvojno-primjerena praksa. No, skromne refleksije na samu odgojno-obrazovnu praksu svjedoče o tome da se tradicionalna shvaćanja djeteta i djetinjstva, kao i tradicionalna organizacija odgojno-obrazovnog procesa ne mogu lako napustiti niti se to može postići administrativnim postupcima. Kvaliteta odgojno-obrazovne prakse se u mnogim hrvatskim vrtićima nije ozbiljnije mijenjala posljednjih dvadesetak godina nego je još uvijek opterećena raznim tradicionalizmima.
U ovom se radu istražuju neke nove mogućnosti razvoja predškolske odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma, kako bi se pružila podrška ustanovama koje žele izaći iz okvira.
Rad je podijeljen na tri veća poglavlja, od kojih je prvo teorijski prikaz novih shvaćanja značajki odgojno-obrazovnog procesa i kurikuluma, drugo opisuje različita shvaćanja procesa unapređenja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma dok je u trećemu iznesen prikaz petogodišnjeg istraživanja i mijenjanja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma u sedam hrvatskih vrtića tj. njegovih 25 objekata.
Knjiga je obogaćena sa 86 priloga s kolornim fotografijama dječjih aktivnosti u vrtićima.
34,90 KM
30,00 KM
43,00 KM
64,60 KM
36,50 KM
41,50 KM
39,70 KM
35,00 KM
9,40 KM
86,80 KM
22,40 KM
44,70 KM
38,80 KM
10,80 KM
24,00 KM
31,10 KM
45,90 KM
16,50 KM
15,50 KM
20,30 KM
32,50 KM
16,00 KM
23,00 KM
31,00 KM
24,60 KM
30,20 KM
30,20 KM
40,00 KM
40,00 KM
40,00 KM