KAKO STEĆI KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE Prikaži uvećano

KAKO STEĆI KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE

Dale Carnegie

VBZ

9789533044347

Novi proizvod

Ljudi nas procjenjuju isključivo na četiri načina nakoja komuniciramo s drugima – kroz ono što radimo, kako izgledamo, što kažemo ikako se izražavamo.
Dale Carnegie

Više detalja

Ovaj proizvod je rasprodan

31,90 KM .

Podaci

Autor Carnegie, Dale
Izdavač VBZ
Godina 2014
Uvez meki
Broj stranica 178
Format 14x20 cm
ISBN 9789533044347
Jezik Hrvatski

Više informacija

Ljudi nas procjenjuju isključivo na četiri načina nakoja komuniciramo s drugima – kroz ono što radimo, kako izgledamo, što kažemo ikako se izražavamo.
Dale Carnegie

Danas je komunikacija – ono što govorimo ikako govorimo – glavni čimbenik koji određuje hoćemo li u životu uspjeti ilipropasti. Veliki lideri u politici, u poslovanju te u obrazovanju posjedujuvještinu učinkovite komunikacije s drugim ljudima. Ta im vještina nije nužnourođena. Svi koji žele mogu je steći. Potrebni su samo volja i odlučnost. Akopoboljšamo sposobnost komunikacije, vlastite ideje možemo učinkovitijepredočiti šefu, suradnicima, klijentima, pa čak i prijateljima i članovimaobitelji.
U ovoj ćete knjizi imati priliku učiti ometodama koje će vam pomoći da poboljšate usmenu i pisanu komunikaciju – tetako postati bolji/a komunikator/ica – a to su glavni koraci prema tome dapostanete uspješniji u svome poslu, kao i u svakom drugom aspektu života.
Knjigu Kakosteći komunikacijske vještine priredio je i uredio dr. Arthur R. Pell, dugogodišnjisavjetnik u tvrtki Dale Carnegie Training, autor više od pedeset knjiga ibrojnih članaka o menadžmentu, upravljanju ljudskim potencijalima isamousa-vršavanju.

Dale Carnegie (1888. – 1955.) jedan je od najprodavanijihautora 20. stoljeća te utemeljitelj glasovitih tečajeva iz područjasamousavršavanja, govorništva, usvajanja interpersonalnih vještina i prodaje.Još 1936. godine napisao je jedan od najoriginalnijih priručnika svih vremena, Kako steći prijatelje i naklonost ljudi,knjigu koja je postala prvi moderni bestseler, a do danas je prodana u više od20 milijuna primjeraka (2002. godine proglašena je najboljom poslovnom knjigom20. stoljeća). Carnegieja se općenito smatra pionirom psihologije uspjeha ionoga što danas nazivamo upravljanje ljudskim potencijalima. Njegova učenja iknjige pomogli su ljudima diljem svijeta da postanu samopouzdani, utjecajni iuspješni pojedinci, kako u poslovnom svijetu, tako i u privatnom životu.

30 drugih knjiga iz iste kategorije: