9789538289118
Novi proizvod
Političko komuniciranje podijeljeno je u petnaest poglavlja. Autor, ovog udžbenika studiozno obrađuje teoriju komunikacije u kojem daje temeljni komunikološki okvir komuniciranja, zatim razrađuje aktere, instrumente i učinke političke komunikacije.
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Zoran Tomić |
Izdavač | Synopsis |
Godina | 2020 |
Uvez | tvrdi |
Broj stranica | 822 |
ISBN | 9789538289118 |
Jezik | Hrvatski |
Političko komuniciranje (Political communication) nova je i ukupno osamnaesta knjiga prof. dr. Zorana Tomića. U izdavaštvu Sveučilišta u Mostaru, Synopsisa i Sveučilišta Sjevere izišao je još jedan sveučilišni udžbenik na 822 stranice a namijenjen je prije svega studentima preddiplomskih, diplomskih i doktorskih studija, kao i političkim praktičarima, stranačkim aktivistima, novinarima i svim drugima koji nastoje upoznati složene odnose unutar političkih arena.
Političko komuniciranje podijeljeno je u petnaest poglavlja. Autor, ovog udžbenika studiozno obrađuje teoriju komunikacije u kojem daje temeljni komunikološki okvir komuniciranja, zatim razrađuje aktere, instrumente i učinke političke komunikacije. U teorijama političke komunikacije prof. Tomić donosi teorije sustava, teorije mreže, medija, odlučivanja, moći, elita i dr. teorije, a na njih se „naslanjaju“ simboli političke komunikacije.
Fenomenu sve veće profesionalizacije i personalizacije političke komunikacije autor daje posebno značenje jer su ova dva politička i komunikacijska fenomena izrazito prisutna u provedbi i pakiranju politike. Mediji u političkoj komunikaciji i izborne kampanje važne su cjeline ovog djela posebno u kontekstu dizajniranja modernih političkih kampanja i strategije medija unutar tih kampanja. Dr. Tomić analizira s teorijskog i praktičnog aspekta predsjedničke komunikacije, međunarodnu političku komunikaciju, te političke odnose s javnošću. Na kraju knjige bogat je rječnik pojmova političke komunikacije i opširna svjetska i domaća literatura.
Predstavljajući sadržaj knjige posebno je važno izdvojiti četiri poglavlja koja su dio sadržaja svjetskih udžbenika iz područja političke komunikacije, a koje su temeljno obrađene u ovom udžbeniku. To su: političko vodstvo (leadership), političko brendiranje, politička reputacija/ugled, politički populizam. Čitateljima ovih cjelina nudi se uvid u političko i predsjedničko liderstvo, izvori autoriteta i moći, zatim načini političkog brendiranja i rebrendiranja, brendiranja političkih kandidata i dr. U poglavlju političke reputacije nudi se pregled kreiranja političkog ugleda, uloge odnosa s javnošću i upravljanja reputacijom, model idealnog političara, imidž i reputacija itd. Fenomenu političkog populizama dr. Tomić pristupa i teorijski ali donosi i brojne tehnike i metode provedbe političkog populizma.
24,50 KM
49,00 KM
77,50 KM
39,50 KM
30,00 KM
52,00 KM
37,00 KM
39,50 KM
51,70 KM
57,80 KM
49,90 KM
37,90 KM
39,50 KM
14,90 KM
23,00 KM
25,00 KM
25,00 KM
30,00 KM
40,00 KM
49,00 KM
58,20 KM
47,90 KM
26,50 KM
29,90 KM
37,50 KM
43,70 KM
39,70 KM
21,00 KM
40,30 KM