9789533643823
Novi proizvod
Ovaj priručnik bavi se formativnim vrednovanjem kao sastavnim dijelom poučavanja, čiji je cilj unapređivanje učenja razvojem samoregulacije, metakognitivnih vještina i motivacije za učenjem.
Ovaj proizvod je rasprodan
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Sanja Brajković, Gabriela Žokalj |
Izdavač | ALFA |
Godina | 2021 |
Uvez | tvrdi |
Broj stranica | 211 |
Format | 23,5x18,5 cm |
ISBN | 9789533643823 |
Jezik | Hrvatski |
Ovaj priručnik bavi se formativnim vrednovanjem kao sastavnim dijelom poučavanja, čiji je cilj unapređivanje učenja razvojem samoregulacije, metakognitivnih vještina i motivacije za učenjem.
Osobita vrijednost priručnika očituje se u jednostavnom izlaganju i objašnjavanju složenih teorijskih postavki i nalaza znanstvenih istraživanja, uz jasno opisane korake u formativnom vrednovanju, konkretne metode i tehnike koje su široko primjenjive, kao i moguće poteškoće i zablude pri implementaciji formativnog vrednovanja.
Opisanim metodama moguće je, uz određene prilagodbe, koristiti se na svim razinama obrazovanja - od ranog i predškolskog odgoja do sveučilišne nastave. Iako priručnik prikazuje brojne široko uporabljive metode, naglašava se da uporaba (novih) metoda nije sama sebi svrha, odnosno da proširivanje repertoara tehnika - bez prilagodbe, mijenjanja načina poučavanja i stvaranja poticajnog ozračja za učenje - neće nužno voditi k uspiješnijem učenju učenika. Drugim riječima, temeljna je poruka priručnika da formativno vrednovanje nije odvojivo od poučavanja, već jest poučavanje.
13,90 KM
29,90 KM
49,00 KM
45,00 KM
42,00 KM
39,20 KM
45,90 KM
15,00 KM
10,00 KM
17,00 KM
62,00 KM
22,00 KM
43,30 KM
17,50 KM
38,00 KM
30,00 KM
89,30 KM
38,50 KM
23,40 KM
27,90 KM
34,90 KM
11,00 KM
39,90 KM
100,00 KM
93,80 KM
56,90 KM
75,00 KM
36,60 KM
23,00 KM
23,00 KM