Neuropsihološki aspekti istraživanja ADHD-a kod djece Prikaži uvećano

NEUROPSIHOLOŠKI ASPEKTI ISTRAŽIVANJA ADHD-a KOD DJECE

Svjetlana Salkičević, Meri Tadinac

Naklada Slap

9789531918145

Novi proizvod

Vrijedno djelo u kojem su u prvom dijelu monografski prikazani različiti neuropsihološki aspekti ADHD-a, a u drugom je dijelu prikazano kvalitetno kliničko istraživanje u kojem su korišteni pomno odabrani i primjereni psihodijagnostički instrumenti...

Više detalja

dostupno

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

56,30 KM .

Podaci

Autor Svjetlana Salkičević, Meri Tadinac
Izdavač Naklada Slap
Godina 2017
Uvez tvrdi
Broj stranica 156
Format 16,7 x 24,5 cm
ISBN 978-953-191-814-5
Jezik Hrvatski

Više informacija

Knjiga je izrađena u okviru financiranja istraživačke djelatnosti na Sveučilistu u Zagrebu 2013. i 2014. pod voditeljstvom prof. dr. sc. Meri Tadinac te dijela doktorske disertacije dr. sc. Svjetlane Salkičević "Provjera revidiranog modela dvostrukog puta kod djece s poremećajem pažnje ili hiperaktivnim poremećajem", nastale u okviru projekta MZOS-a "Provjera evolucijskog modela prilagodbe i zdravlja" pod voditeljstvom prof. dr. sc. Meri Tadinac. 

Vrijedno djelo u kojem su u prvom dijelu monografski prikazani različiti neuropsihološki aspekti ADHD-a, a u drugom je dijelu prikazano kvalitetno kliničko istraživanje u kojem su korišteni pomno odabrani i primjereni psihodijagnostički instrumenti. 

Ovo istraživanje moglo bi poslužiti kao ogledni primjer za povezivanje znanosti i kliničke prakse. Izuzetan je doprinos ovog istraživanja u tome što autorice povezuju rezultate različitih mjernih instrumenata sa svakodnevnim funkcioniranjem osoba s ADHD-om. 

(Iz recenzije izv. prof. dr. sc. Slavke Galić) 

Knjiga produbljuje razumijevanje ADHD-a, osobito neuropsiholoških faktora u podlozi njegovih simptoma. Važnost ove knjige je dvojaka. Prvo, autorice su dale vrlo obuhvatan i temeljit prikaz rezultata suvremenih istraživanja etiologije ADHD-a, stavljajući poseban naglasak na neuropsihološke faktore. 

Drugo, provele su vlastito empirijsko istraživanje kojim su provjerile postavke Revidiranoga modela dvostrukog puta ADHD-a (Sonuga-Barke, Bitsakou i Thompson, 2010.) i proširile njegovu primjenu na ponašanja djece s ADHD-om s kojima ranije nije bio povezivan – sa svakodnevnim funkcioniranjem i verbalnim učenjem. 

(Iz recenzije prof. dr. sc. Gordane Keresteš)

Također pogledajte

30 drugih knjiga iz iste kategorije: