9789531911771
Novi proizvod
Drugo izdanje priručnika za nastavnike u kojem se koriste doprinosi suvremene kognitivne psihologije našem razumijevanju onih vrsta učenja koje su potrebne za napredovanje u školskoj učionici.
Ovaj proizvod je rasprodan
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Michael J. A. Howe |
Izdavač | Naklada Slap |
Godina | 2002 |
Uvez | tvrdi |
Broj stranica | 156 |
Format | 17 x 24 cm |
ISBN | 953-191-177-0 |
Jezik | Hrvatski |
Drugo izdanje priručnika za nastavnike u kojem se koriste doprinosi suvremene kognitivne psihologije našem razumijevanju onih vrsta učenja koje su potrebne za napredovanje u školskoj učionici. Uz praktična znanja, učitelji trebaju poznavati one znanstvene napretke u poznavanju mehanizama i uzoraka učenja koji se mogu primijeniti u poslu pomaganja djeci i adolescentima da uče. Knjiga se bavi stjecanjem kognitivnih sposobnosti koje učeniku omogućavaju da postane obrazovan. Naglasak je na učenju intelektualnih vještina i oblika znanja koji se temelje na jeziku, te su obrađene one vrste temeljnih sposobnosti koje omogućavaju verbalnu i numeričku pismenost.
103,50 KM
56,10 KM
45,30 KM
40,20 KM
48,90 KM
40,80 KM
49,00 KM
200,50 KM
251,70 KM
84,50 KM
110,00 KM
209,50 KM
89,80 KM
77,50 KM
45,50 KM
22,90 KM
29,90 KM
29,90 KM
22,90 KM
22,90 KM
16,90 KM
38,90 KM
27,90 KM
157,60 KM
25,00 KM
39,50 KM
56,30 KM
65,80 KM
42,00 KM
30,80 KM