9789531913300
Novi proizvod
Knjiga prvenstveno namijenjena menadžerima želi pokazati kako psihologija može pomoći u dolaženju do važnih spoznaja o potrošačkom ponašanju. Naglasak je stavljen na primjenjivost rezultata istraživanja u razvoju i implementaciji marketinških planova.
Ovaj proizvod je rasprodan
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Skupina autora |
Izdavač | Naklada Slap |
Godina | 2007 |
Uvez | tvrdi |
Broj stranica | 294 |
ISBN | 953-191-330-7 |
Jezik | Hrvatski |
Knjiga prvenstveno namijenjena menadžerima želi pokazati kako psihologija može pomoći u dolaženju do važnih spoznaja o potrošačkom ponašanju. Naglasak je stavljen na primjenjivost rezultata istraživanja u razvoju i implementaciji marketinških planova.
103,50 KM
56,10 KM
45,30 KM
40,20 KM
48,90 KM
40,80 KM
49,00 KM
200,50 KM
251,70 KM
84,50 KM
110,00 KM
209,50 KM
89,80 KM
77,50 KM
45,50 KM
22,90 KM
29,90 KM
29,90 KM
22,90 KM
22,90 KM
16,90 KM
38,90 KM
27,90 KM
157,60 KM
25,00 KM
39,50 KM
56,30 KM
65,80 KM
42,00 KM
30,80 KM