PSIHOLOGIJA POTROŠNJE U MARKETINGU Prikaži uvećano

PSIHOLOGIJA POTROŠNJE U MARKETINGU

Skupina autora

Naklada Slap

9789531913300

Novi proizvod

Knjiga prvenstveno namijenjena menadžerima želi pokazati kako psihologija može pomoći u dolaženju do važnih spoznaja o potrošačkom ponašanju. Naglasak je stavljen na primjenjivost rezultata istraživanja u razvoju i implementaciji marketinških planova.

Više detalja

Ovaj proizvod je rasprodan

63,70 KM .

Podaci

Autor Skupina autora
Izdavač Naklada Slap
Godina 2007
Uvez tvrdi
Broj stranica 294
ISBN 953-191-330-7
Jezik Hrvatski

Više informacija

Knjiga prvenstveno namijenjena menadžerima želi pokazati kako psihologija može pomoći u dolaženju do važnih spoznaja o potrošačkom ponašanju. Naglasak je stavljen na primjenjivost rezultata istraživanja u razvoju i implementaciji marketinških planova.

30 drugih knjiga iz iste kategorije: