OVLADAVANJE ČITANJEM Prikaži uvećano

OVLADAVANJE ČITANJEM

Maja Kelić

Naklada Slap

9789531917926

Novi proizvod

Ovladavanje čitanjem je knjiga namijenjena malim čitateljima, učiteljima, roditeljima i logopedima. S obzirom na to da je čitanje vještina, ona se razvija vježbom. U današnje vrijeme neupitna je njena važnost u svakodnevnom životu. Djeca se sve češće, već prije polaska u prvi razred, upoznaju sa slovima, a neka od njih imaju i usvojeno početno čitanje...

Više detalja

Ovaj proizvod je rasprodan

77,50 KM .

Podaci

Autor Maja Kelić
Izdavač Naklada Slap
Godina 2015
Uvez meki
Broj stranica 176
ISBN 978-953-191-792-6
Jezik Hrvatski

Više informacija

Ovladavanje čitanjem je knjiga namijenjena malim čitateljima, učiteljima, roditeljima i logopedima. S obzirom na to da je čitanje vještina, ona se razvija vježbom. U današnje vrijeme neupitna je njena važnost u svakodnevnom životu. Djeca se sve češće, već prije polaska u prvi razred, upoznaju sa slovima, a neka od njih imaju i usvojeno početno čitanje. Također, već se u drugom razredu očekuje da djeca samostalno čitaju djela koja sadrže složene sintakse ili pak mnoštvo rijetkih i zastarjelih riječi koje su za malene čitaoce velik izazov.

Sam naslov kaže koji je glavni cilj ovog priručnika: ovladati čitanjem. Kako bi ispunio svoj cilj, uz prvu cjelinu koja se odnosi na teorijsku podlogu razvoja čitanja, utjecaj pojedinih jezičnih sastavnica na vještinu čitanja te poremećaje čitanja, u njemu se nalazi i niz vježbi. Vježbe su namijenjene djeci od 8 do 11 godina, koja su ovladala početnim čitanjem, međutim ono nije odgovarajuće brzine i točnosti, a mehanizmi razumijevanja pročitanog još nisu razvijeni. Zamišljene su na način da su vezane uz određenu priču.

Kako bi priče djeci bile zanimljive, bliske i primjerene dobi, njihove su teme pomno birane. Također, pisane su jednostavnom sintaksom i jasne su strukture te su u njih namjerno uneseni jezični elementi poput velikog broja glagola ili prijedloga, pseudoriječi, sinonima ili antonima. Upravo to omogućuje da dijete spontano, kroz priču, usvoji jezično bogatstvo i nadogradi svoj jezični sustav.

Zadatci u knjizi dijele se na one prije i poslije čitanja pojedine priče. Kako bi taj dio knjige bio u potpunosti prilagođen djeci i poticajan za rad, prepun je šarenih i živopisnih ilustracija, koje se savršeno uklapaju u temu pojedine priče.

Važno je napomenuti da su upravo priče i zadatci u ovoj knjizi primjer prema kojem svaki roditelj, učitelj ili logoped može djetetu osmisliti i sastaviti nove zadatke, stoga se ne treba zaustaviti samo na postojećima.

Ovaj priručnik pisan je iz perspektive logopeda, iz koje se čitanju pristupa kao jezičnoj vještini. Iznimno je važan rad od najranije dobi, kako bi se i ona, a i sve druge vještine koje u njoj imaju temelj, u potpunosti razvile. Upravo je ova knjiga jedinstven primjerak sredstva za rad i razvoj na, u današnjem svijetu neophodnoj, vještini čitanja, stoga je preporučujemo roditeljima i svima koji rade s djecom.

30 drugih knjiga iz iste kategorije: