Edukacijska psihologija Prikaži uvećano

EDUKACIJSKA PSIHOLOGIJA

Anita Woolfolk

Naklada Slap

9789531918015

Novi proizvod

Što biste vi rekli?
Pitanja za intervju za posao na koja Edukacijska psihologija nudi odgovore.

Suočeni ste s prvim razgovorom za posao u odličnom školskom okrugu. Ravnatelj vas pažljivo gleda i postavlja sljedeća pitanja. Što biste vi rekli?...

Više detalja

Ovaj proizvod je rasprodan

200,50 KM .

Podaci

Autor Anita Woolfolk
Izdavač Naklada Slap
Godina 2016
Uvez tvrdi
Broj stranica 640
ISBN 978-953-191-801-5
Jezik Hrvatski

Više informacija

Što biste vi rekli?
Pitanja za intervju za posao na koja Edukacijska psihologija nudi odgovore.

Suočeni ste s prvim razgovorom za posao u odličnom školskom okrugu. Ravnatelj vas pažljivo gleda i postavlja sljedeća pitanja. Što biste vi rekli?

  1. Recite mi čemu ste se najviše divili kod svog omiljenog nastavnika. Što čini dobrog učitelja? 1. i 13. poglavlje
  2. Koje su osnovne vještine vaših učenika – temelji njihova daljnjeg obrazovanja – i kako biste ih to naučili? 7. i 13. poglavlje
  3. Što mislite o tome da učenici koriste kalkulatore i programe za provjeru pravopisa? Je li zbog toga učenje prejednostavno? 2. poglavlje
  4. Što je vaše poimanje učenja? Kako učenici uče? 6.-10. poglavlje
  5. Što mislite o nultoj toleranciji? 12. poglavlje
  6. Želim provjeriti vaše razumijevanje učenika u različitim razredima. Razlikuju li se učenici 2. i 7. razreda u načinu razmišljanja – mislim na bilo koji način koji bi utjecao na vaše poučavanje? 2. poglavlje
  7. Razmišljamo o programu stručnog usavršavanja stilova učenja. Što znate o tom pojmu? 4. poglavlje
  8. Opišite aktivnost učenja koju ste planirali za razred te načine na koje ste uključili pojedinačne stilove i potrebe učenja. 4. i 13. poglavlje
  9. Ako učenik ima problema s vremenskim i organizacijskim pitanjima, koje biste ustupke napravili? 8. i 10. poglavlje
  10. Kako biste objasnili apstraktne pojmove učenici koja je stigla iz inozemstva i ne zna čitati ni svoj materinji jezik, a kamoli hrvatski? 5. poglavlje
  11. Kako pristupate različitim sposobnostima i specifičnostima učenja u vašem poučavanju? Koristite li zajedničke resurse ili tehnologiju? Kako? 13. poglavlje
  12. Što činite kako bi vaši učenici imali pozitivno mišljenje o sebi? 3. poglavlje
  13. Opišite vaše postupke kojima pokazujete učenicima da vam je stalo do njih. 12. poglavlje
  14. Opišite kako će vaše životno iskustvo doprinijeti našem cilju izgradnje tolerantnog školskog sustava. 5. poglavlje
  15. Vjerujete li da dječaci i djevojčice uče na različite načine? 5. poglavlje
  16. S učenicima obrađujete veliku količinu gradiva. Kako biste im pomogli da dugoročno zapamte ono što su naučili u vašem razredu? 7. poglavlje
  17. Kakav je vaš dnevni plan? Opišite kako teče dobar dan s obzirom na to što biste planirali i koliko biste vremena odvojili za svaki dio dana. 7. poglavlje
  18. Mnogi učenici upisuju vrhunske fakultete, a čini se da ne znaju kako učiti kada nemaju dnevne domaće zadatke. Kako biste ih pripremili da mogu svladati obveze na fakultetu? 8. poglavlje
  19. Koristite li grupni rad u vašem razredu? Zašto ili zašto ne? Kako biste ga koristili u ovoj školi? 9. poglavlje
  20. U razgovoru za posljednje slobodno radno mjesto u okrugu vaših snova, ravnatelj vas upita: “Koja je najbolja lekcija koju ste do sada odradili? Ispričajte mi sve o tome i zašto je bila tako dobra.” 13. poglavlje
  21. Nakon poražavajućih rezultata na ispitima prošle godine, imamo razočarane učenike i roditelje. Kako biste pomogli učenicima da steknu samopouzdanje u svoje sposobnosti? 11. poglavlje
  22. Kako ćete obiteljima učenika objasniti vaš sustav domaćih zadaća i ocjenjivanja? 14. poglavlje
  23. Što znate o obrazovanju utemeljenom na znanju o mozgu? 2., 7. i 9. poglavlje
  24. Kako biste procijenili mogućnost nasilja među učenicima u našoj školi? Koji su znakovi upozorenja? 12. poglavlje
  25. Prošle je godine nastavnik imao problema zbog podmićivanja učenika izuzećem od domaće zadaće u zamjenu za dobro ponašanje u razredu. Što vi mislite o primjeni nagrada i kazni u razredu? 6. poglavlje
  26. U vašem iskustvu s učenicima svih sposobnosti, koji je bio najzahtjevniji disciplinski problem i kako ste ga riješili? 12. poglavlje
  27. Kako biste zainteresirali učenike za učenje? Možete li njihove interese uključiti u svoje poučavanje? 11. poglavlje
  28. Razmotrite različitosti učenika u vašem razredu. Kako biste interpretirali rezultate testiranja? 14. poglavlje
  29. Što biste učinili za poboljšanje rezultata testiranja u ovoj školi? 14. poglavlje
  30. Koje načine procjene učenika poznajete i koje postupke procjene i ocjenjivanja vi koristite? 14. poglavlje

30 drugih knjiga iz iste kategorije: