Tomislav Hernaus, Matija Marić
9789531919630
Novi proizvod
“Knjiga na temeljit, sveobuhvatan i argumentiran način, pomoću čak jedanaest statističkih metoda, obrađuje vrlo relevantnu i aktualnu tematiku dizajna posla kojim se postiže kreativnost i inovativnost. "
prof. dr. sc. Velimir Srića,
profesor emeritus Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Tomislav Hernaus, Matija Marić |
Izdavač | Naklada Slap |
Uvez | tvrdi |
Broj stranica | 312 |
Format | 17,5x24,5 cm |
ISBN | 978-953-191-963-0 |
Jezik | Hrvatski |
Iz recenzija:
“Inovaciju je teško strukturirati, definirati standardima i zarobiti algoritmima. Uspješni poduzetnici ohrabruju kreativnost i svakodnevnu inkrementalnu inovaciju, a tragaju za radikalnom i disruptivnom inovacijom koja im može osigurati konkurentsku prednost na tržištu. Tek kada je inovacija dio kulture organizacije, kada ju prepoznajemo, ohrabrujemo i implementiramo, možemo biti brži, bolji i uspješniji.”
Nikola Dujmović,
predsjednik Uprave, SPAN d.d.
“Knjiga na temeljit, sveobuhvatan i argumentiran način, pomoću čak jedanaest statističkih metoda, obrađuje vrlo relevantnu i aktualnu tematiku dizajna posla kojim se postiže kreativnost i inovativnost. Pritom, autori na najbolji način povezuju znanost i praksu, dokazujući kako i zašto zaposlenici mogu i moraju biti izvor novih ideja i potrebnih promjena.“
prof. dr. sc. Velimir Srića,
profesor emeritus Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
“Aktualnost problematike, kreativna perspektiva, vrhunski metodološki instrumentarij te uspješno povezivanje znanosti i prakse upućuju na to da su autori uspjeli napisati vrlo korisnu i zanimljivu knjigu. Jasan stil pisanja, važne obrađene teme i predstavljeni rezultati istraživanja potaknut će čitatelje na promišljanje dizajna posla i poduzimanje daljnjih iskoraka koji se u ovom području tek trebaju dogoditi, s ciljem poticanja kreativnosti i inovativnosti zaposlenika.“
Frane Šesnić,
direktor, Zagrebački inovacijski centar – ZICER
“Inovativnost jest popularna, inovativnost jest nužna, ali nikako jednostavna. Doprinos ove knjige proizlazi iz sustavnog i holističkog pristupa dizajnu posla kao važnog preduvjeta za stvaranje, promociju i implementaciju ideja od strane zaposlenika na svakoj razini organizacije.”
prof. dr. sc. Miha Škerlavaj,
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Ljubljani i BI Norwegian Business School u Oslu
“U razdoblju iznimno brzih promjena u poslovnom okruženju, prilagodljivost u poslovanju te kreativnost i inovativnost na svakom radnom mjestu postaju presudne za opstanak na globalnom tržištu. Ova knjiga pruža sveobuhvatan prikaz te problematike – od radne motivacije do organizacije i dizajna posla – nudeći znanstvenicima i praktičarima argumentirane preporuke.“
dr. sc. Iva Tomić,
ekonomska savjetnica Svjetske banke
103,50 KM
56,10 KM
45,30 KM
40,20 KM
48,90 KM
40,80 KM
49,00 KM
200,50 KM
251,70 KM
84,50 KM
110,00 KM
209,50 KM
89,80 KM
77,50 KM
45,50 KM
22,90 KM
29,90 KM
29,90 KM
22,90 KM
22,90 KM
16,90 KM
38,90 KM
27,90 KM
157,60 KM
25,00 KM
39,50 KM
56,30 KM
65,80 KM
42,00 KM
30,80 KM