Marijana Češi, Đurđica Ivančić
9789533553320
Novi proizvod
Knjiga Izazovi i umijeća učenja i poučavanja: hrvatski jezik i inkluzivni pristup vrstan je pregled teorijskih spoznaja, hrvatskih i svjetskih, u interdisciplinarnomu području koje obuhvaća poglavito kroatistiku, glotodidaktiku, odgojno-obrazovne znanosti.
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Marijana Češi, Đurđica Ivančić |
Izdavač | Naklada Ljevak |
Godina | 2019 |
Uvez | meki |
Broj stranica | 348 |
Format | 17 x 24 |
ISBN | 9789533553320 |
Jezik | Hrvatski |
„Knjiga Izazovi i umijeća učenja i poučavanja: hrvatski jezik i inkluzivni pristup vrstan je pregled teorijskih spoznaja, hrvatskih i svjetskih, u interdisciplinarnomu području koje obuhvaća poglavito kroatistiku, glotodidaktiku, odgojno-obrazovne znanosti. Daje i stručne spoznaje proizašle iz primijenjenolingvističkih istraživanja. Napisana je tako da je mogu čitati i zainteresirani koji nisu iskusni u području kojim se ona bavi jer objašnjava i oprimjeruje pojmove i kategorizacije. Knjiga je namijenjena svima koji poučavaju hrvatski, ali i druge jezike, a dijelom i druge predmete jer je jezik jedna od bitnih dijelova većine predmeta, što znači učiteljima i profesorima, ali i stručnim suradnicima i ostalima koji se bave sustavnim odgojem i obrazovanjem. Može poslužiti i roditeljima za rad s vlastitom djecom. Djelo bi moglo biti korisno i za diplomske i poslijediplomske studente filoloških studija. Metodičko-didaktičku i znanstvenu vrijednost knjige Izazovi i umijeća učenja i poučavanja: hrvatski jezik i inkluzivni pristup autorica dr. sc. Marijane Češi i dr. sc. Đurđice Ivančić u skladu sa znanstvenim spoznajama, stručnim iskustvom te potrebom za uključivanjem novina u hrvatski sustav odgoja i obrazovanja daje sustavan pregled bitnoga dijela istraživanja i primjera dobre prakse koja je nužno potrebna odgojno-obrazovnim stručnjacima koji s njima nisu dovoljno upoznati, što se posebno odnosi na inkluzivno obrazovanje i nastavu hrvatskoga jezika. U tomu je smislu ovo znanstveno referentno djelo. Na temelju znanstvenih obilježja ona će moći u hrvatskomu školstvu olakšati prihvaćanja pristupa u kojima pojedini učenici trebali razvijati svoje jezične sposobnosti prema vlastitim razvojnim mogućnostima, koje su tek dijelom opće. Stručnu vrijednost ovomu priručniku daju smjernice za praćenje, procjenu i podršku u nastavi, a posebno nove strategije, kao i inkluziju, te primjeri, objašnjenja i dodatci. Knjiga će biti važan, nezaobilazan tekst u promišljanjima o učinkovitijim pristupima poučavanju, ali i učenju.”
45,30 KM
45,90 KM
28,40 KM
45,90 KM
30,50 KM
43,70 KM
39,70 KM
39,70 KM
12,90 KM
24,30 KM
40,00 KM
20,00 KM
10,00 KM 25,00 KM
46,20 KM
43,00 KM
41,90 KM
37,00 KM
36,60 KM
60,00 KM
44,70 KM
39,70 KM
42,80 KM
29,10 KM
29,80 KM
12,30 KM
45,30 KM
32,00 KM
22,50 KM
42,80 KM
50,50 KM