9789536730216
Novi proizvod
Aktivno tijelo, Aktivan um, vodič je za tjelesno obrazovanje i učitelje razredne nastave koji žele svojim učenicima pomoći da budu bolji u kretanju i učenju. Kao jedna od prvih ovakvoga tipa, ova knjiga objašnjava današnje teorije koje leže u osnovi veze kretanja i učenja i nudi aktivnosti koje kod učenika posješuju tu vezu.
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Mary Ellen Clancy |
Izdavač | Gopal d.o.o. |
Godina | 2009 |
Uvez | meki |
Broj stranica | 185 |
Format | 17X24 |
ISBN | 9789536730216 |
Jezik | Hrvatski |
Aktivno tijelo, Aktivan um, vodič je za tjelesno obrazovanje i učitelje razredne nastave koji žele svojim učenicima pomoći da budu bolji u kretanju i učenju. Kao jedna od prvih ovakvoga tipa, ova knjiga objašnjava današnje teorije koje leže u osnovi veze kretanja i učenja i nudi aktivnosti koje kod učenika posješuju tu vezu.
Najnovija istraživanja na polju obrazovanja pokazala su da kretanje i druge mozgu kompatibilne tehnike podržavaju razvoj vještine mišljenja kod učenika. Učenje zahtijeva efikasnu uporabu mozga kako bi usvojio informaciju ili je memorirao, i potom manipulirao podacima da bi rješavao probleme i došao do rješenja. Cilj ove knjige je nastavicima ponuditi informacije, procese i praktične aktivnosti kako bi postigli edukacijske ciljeve, naročito na području razmišljanja.
Ova se knjiga razvila iz onoga što se danas zna i teoretizira o moždano-kompatibilnoj edukacijskoj praksi, vrijednosti kretanja u procesu učenju, te razvoju vještina i procesa mišljenja. U osnovama, ova knjiga nudi tehnike poučavanja, metodu za razvoj lekcija i kurikuluma s ciljem učenja procesa mišljenja; te specifične smjernice, primjere i aktivnosti kojima se učiteljima omogućuje da pospješe učenje i razmišljanje učenika.
Organizacija sadržaja vodi vas od teorije do prakse. Pronaći ćete sljedeće stavke, i još više od njih:
– Uvod u teoriju koja leži u osnovi moždano-kompatibilnog učenja
– Diskusija o važnosti kretanja u procesu učenja
– Definicije Gardnerovih okvira učenja i specijalizirani procesi mišljenja
– Proces kretanja prema razvoju kurikuluma mišljenja
– Strategije stvarnoga svijeta u podupiranju učenja i uporaba moždano-kompatibilnih vježbi
– Metoda procjene mišljenja
– Aktivnosti kretanja koje imaju za cilj pospješiti mišljenje
46,80 KM
26,90 KM
15,40 KM
50,30 KM
34,70 KM
29,25 KM
28,00 KM
38,00 KM
45,50 KM
110,00 KM
72,00 KM
31,90 KM
55,00 KM
30,00 KM
39,70 KM
25,00 KM
12,50 KM
58,50 KM
80,00 KM
41,00 KM
70,80 KM
47,10 KM
44,70 KM
50,80 KM
44,70 KM
47,10 KM
41,00 KM
57,00 KM
25,00 KM
44,70 KM