9789538289309
Novi proizvod
Knjiga Menadžment i komunikacija u sportu autora Ivana Tomića bavi se suvremenim fenomenima u sportskoj industriji. Glavni naglasak knjige je na nogometu kao perjanici te industrije. S teorijskog aspekta autor nas uvodi u teoriju suvremenog menadžmenta kao i strateški menadžment kako bi čitatelji lakše ovladali cjelinama koje prethode.
Ovaj proizvod je rasprodan
Pažnja: Posljednji artikli na stanju!
Datum dostupnosti:
Autor | Ivan Tomić |
Izdavač | Synopsis |
Godina | 2021 |
Uvez | tvrdi |
Broj stranica | 560 |
Format | 24x17 cm |
ISBN | 9789538289309 |
Jezik | Hrvatski |
“ Knjiga Menadžment i komunikacija u sportu autora Ivana Tomića bavi se suvremenim fenomenima u sportskoj industriji. Glavni naglasak knjige je na nogometu kao perjanici te industrije. S teorijskog aspekta autor nas uvodi u teoriju suvremenog menadžmenta kao i strateški menadžment kako bi čitatelji lakše ovladali cjelinama koje prethode. Važno poglavlje knjige čini organizacija u sportu gdje autor koristeći se svjetskom naprednom literaturom kao i osobnim saznanjima i iskustvima temeljenih na istraživanju piše o organizaciju, vlasništvu, članskim modelima, zatim o nadležnostima i zadaćama izvršnog, financijskog, operativnog i sportskog direktora, treneru prve momčadi, voditelju akademija i izborniku nacionalne nogometne reprezentacije.
Također, I. Tomić elaborira ulogu i značenje marketinga u suvremenom sportu, a jedno od najdetaljnijih i najstudioznijih poglavlja knjige čini komunikacija. Tako autor ukazuje na organizaciju sportskog ureda, komunikaciju u sportskoj organizaciji, analizira i pojašnjava sportske odnosi s javnošću, komunikacijski model TRENER, odnose s javnošću za trenere i igrače, sportsko novinarstvo, odnosi s medijima, glasnogovorništvo i dr.
Autor se bavi fenomenima upravljanja impresijama, kriznim komuniciranjem u sportu, informacijsko-komunikacijskim tehnologijama, sportskim agentima, posrednicima i talentima, sponzorstvom i volonterstvom u nogometu, psihologijom, pravom i etikom.
U knjizi pored suvremenih teorijskih postavki govore eminentni znanstvenici, svjetski stručnjaci, proslavljeni sportaši i nogometaši. Na taj način autor je teorijskom okviru pridodao i iskustva i praksu i na taj način je zaokružio ovu cjelinu u prestižnu knjigu o menadžmentu, komunikaciji i sportu. To potvrđuje i pisac predgovora s Columbia university iz New Yorka, Joseph Joe Favorito.”
46,80 KM
26,90 KM
15,40 KM
50,30 KM
34,70 KM
29,25 KM
28,00 KM
38,00 KM
45,50 KM
110,00 KM
72,00 KM
31,90 KM
55,00 KM
30,00 KM
39,70 KM
25,00 KM
12,50 KM
58,50 KM
80,00 KM
41,00 KM
70,80 KM
47,10 KM
44,70 KM
50,80 KM
44,70 KM
47,10 KM
41,00 KM
57,00 KM
25,00 KM
44,70 KM