umjetnost
Knjiga Moda autora Larsa Svendsena počinje s istraživanjem svih mogućih značenja koja su obuhvaćena riječju "moda", gdje Svendsen proučava njeno mjesto u umjetnosti, politici i povijesti. U konačnici, međutim, on se fokusira na pojam na koji se najčešće misli: odjeću.
Znaš li nacrtati gusarski brod? Ili žirafu? Možeš li nacrtati jednoroga kako se vozi u svemirskome brodu? Naravno da možeš. Možeš nacrtati što god poželiš!
Knjiga Andree Lešić Popularni žanrovi i alternativni svjetovi: Atwood, Le Guin, Byatt pravovremen je i izvrsno pogođen doprinos književnoj teoriji i povijesti književnosti u času kad naočigled osiromašuju uloga i status kulturne pismenosti – uloga i status onoga što bismo mogli nazvati alfabetizmom – a onda i zamisao o čovjeku kakvu znamo barem od Platona.
Teorija filma pisana je kako bi se razbistrila neka načelna pitanja od najopćenitije vrijednosti (pitanje “prirode filma”) ali iz osobite teorijske i problemske perspektive.
Hrvatski animirani film jedno je od stvaralačkih, kulturnih područja po kojemu je Hrvatska svjetski poznata u filmskim krugovima, on je dio svjetske povijesti animiranog filma, obrađen u svim inozemnim povijesnim knjigama koje dodiruju ili se posvećuju animiranom filmu.
Ova je knjiga zbirka napisa što su objavljivani u novinama, revijama i časopisima tijekom tridesetak godina, od konca šezdesetih, za vrijeme socijalističke Jugoslavije, te u prvom desetljeću samostalne, tranzicijske Hrvatske.
Alex Ross ugledni glazbeni kritičar , u svojoj knjizi Wagnerizam otkriva kako je glazbeni genij Richard Wagner postao svojevrsni poligon za modernu umjetnost i politiku – estetičko ratno područje u kojem se zapadnjački svijet mučio sa svojim snažnim proturječjima, čežnjom za stvaranjem i razaranjem, sklonostima prema ljepoti i nasilju.
Likovne se aktivnosti preporučuju svima koji djecu i mlade neposredno vode u odrastanju i školovanju. Priručnik Likovni poticaj i izazovi prije svega je potpora učiteljima u odgojno-obrazovnome radu s učenicima s teškoćama u osnovnoj školi, s naglaskom na metodici likovne kulture prilagođene radu s djecom s različitim teškoćama.
Knjiga sadrži pet studija o umjetnosti i umjetnicima nastalih u razdoblju od 1904 do 1939. godine