pedagogija - znanost i praksa
Odgajanje djece danas nije lak zadatak. Pogotovo su izazovne situacije u kojima djeci moramo odbiti neku želju. Reći „ne“ mirne savjesti – je li to moguće? Knjiga pomaže roditeljima da pokažu djeci kako se zauzeti za sebe i kako uspješno komunicirati.
kvalitativni iskoraci u shvaćanju i oblikovanju predškolskog kurikuluma
Knjiga donosi niz primjera predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola koje se mogu nazvati najboljim školama. Te su škole najbolje zbog pedagoških pristupa koje odgajatelji, učitelji i profesori u svom radu primjenjuju. Autor u knjizi uspoređuje prednosti i nedostatke dvaju - u suvremenoj pedag. praksi - prevladavajućih pristupa i to diskursa...
Suvremena njemačka didaktika utemeljuje se na bogatoj povijesti didaktičkih učenja i novim razvojima tijekom posljednjih desetljeća. U ovoj knjizi, po prvi puta na jednom mjestu, autori vodećih didaktičkih teorija sami izlažu svoja učenja i vode vrlo izazovnu raspravu o temeljnim pitanjima suvremenih didaktičkih teorija i njihovih primjena u svakodnevnom...
U knjizi Uvod u opću didaktiku razmatraju se temeljna pitanja didaktike kao teorije i prakse poučavanja i učenja. U njoj se, pored ostalih, obrađuju i sljedeća pitanja: što je didaktika, kako se razvijalo didaktičko mišljenje, što je to nastavni plan i program a što kurikulum, kako se nastava planira a kako izvodi, koje su djelotvorne nastavne metode,...
Koje su to uspješne nastavne strategije? Kako znamo da su one uspješne? Kako ih nastavnici mogu primijeniti u svom radu? Kako i koliko pojedine nastavne strategije mogu poboljšati učeničke rezultate? Ovo su samo neka pitanja koja se postavljaju u mnogim školama.
Ovo je prva knjiga Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj iz nove serije što je pokrenuta pod nazivom Spoznaje OECD-a. U njoj se na popularan način razmatraju ključna pitanja razvoja ljudskog kapitala.
Vijeće Europe osnovano je 1949. godine s namjerom da se postigne veće jedinstvo između europskih parlamentarnih demokracija. To je najstarija europska politička ustanova koja ima 32 članice,1 uključujući 12 zemalja-članica Europske unije.
Ovaj iznimno praktičan priručnik namijenjen odgojiteljima u dječjim vrtićima bogato je opremljen metodičkim pomagalima za planiranje i realizaciju aktivnosti vjerskog odgoja djece predškolske dobi. Tu su pjesmice, molitve, dijalozi, priče, poticajna pitanja, prostor za bilješke..
Ovo nije čarobni pripravak koji ćete razmutiti u čaši vode, popiti i položiti stručni ispit ali jest jedinstveno i cjelovito rješenje za učitelje razredne nastave - pripravnike pred kojima je polaganje stručnog ispita - završnog, službenog koraka kojim se dokazuje osposobljenost za samostalan rad u razredu.
Priručnik Organizacija izvanučioničke nastave sveobuhvatno obrađuje tematiku izvanučioničke nastave.